Zoekresultaten

1. Hopeful

Discussietopic Gok de Top

Omdat ik een fout maakte waardoor mensen, in dit geval jij, een oneerlijke voorsprong kregen. Daarom heb ik ook de andere inzending niet meegerekend.
  2. Hopeful

Gok de Top!

Beste spelers, De uitslag is bekend! Om je PP te claimen moet je het volgende doen: stuur een PM naar @Duckje en mij met de volgende dingen: In de titel “Gok de top 72 prijzenclaim” Je IG naam van W72 Het aantal PP dat je hebt gewonnen De prijzen zijn als volgt berekend: ik sponsor 1500 PP en...
  3. Hopeful

Nee, maar wel een studieweek van 56 uur. Het komt vanavond online.
  4. Hopeful

Uitbreiding van FA Farm Assistent

Rammen zullen waarschijnlijk nooit in een sjabloon komen voor zover ik weet.
  5. Hopeful

Uitbreiding van FA Farm Assistent

Stemmen maar :)
  6. Hopeful

Yes ik heb alle screenshots genomen alleen nog geen tijd gevonden om alles in excel te gooien en te berekenen wie gewonnen heeft. Dat wordt morgen, heb vandaag een hele lange dag nog.
  7. Hopeful

Verzamelaar timen is altijd lastig vind ik.
  8. Hopeful

Ja; alleen was dit eigenlijk een hele goede. Ik kan merken dat ik dit nooit meer doe lol. Beetje verstrooid, mijn excuses.
  9. Hopeful

Jullie hebben uitstel tot morgenochtend, ik ging uit, werd dronken en vergat dit. Excuses. Ik doneer 500 pp extra.
  10. Hopeful

Ik ga vanavond rond 22:00 de ranglijsten screenshotten en vanaf dan de inzendingen sluiten! Tot dan kun je je inzendingen aanpassen. Als ik zie dat je post bewerkt is na 22:00 (ik kan dat), word je automatisch gediskwalificeerd.
  11. Hopeful

Alles omtrent de gok de top contest kan hier terecht. Vragen, feedback, discussie, etcetera. Het inzendingentopic kun je hier (clicky) vinden! Succes :)
  12. Hopeful

Praathoek

Castiel! :D
  13. Hopeful

Top & Flopspelers

@Hopeful als mod
  14. Hopeful

Contest

Oke intro is nog steeds druk sorry voor de vertraging, ik sponsor wel 500 pp extra om het goed te maken x
  15. Hopeful

Contest

Ik ga hem morgen online zetten! Iets te druk geweest met de intro van m’n uni.
  16. Hopeful

Praathoek

Klopt. Ik zit nog steeds in een groepsapp met oa Sander, Castiel en Gijs. We hebben een tijdje op een andere WvW forum gespeeld, maar volgens mij is dat ook een beetje gestopt.
  17. Hopeful

Praathoek

mooizo
  18. Hopeful

Top & Flopspelers

Degene die mij nu nog aanvalt krijgt een ban :mad:
  19. Hopeful

Praathoek

hey
  20. Hopeful

Praathoek

Hahaha, wat sneaky lmao.