Zoekresultaten

1. King in the north

Top/flopspelers

Je bdoelt die werelden waar alle degelijke spelers in 1 stam gingen en wat noobs weg speelden? Als je die hele stam internt van phuture en n hele stam internt van dat noord acc, en dan nog eens n hele deffstam nodig heeft om je recht te houden mag je wel van boosten spreken ja
  2. King in the north

Top/flopspelers

Dus optic met 3 boost accs en de andere kant met emiel etc 8 + boost accs, wat is t verschil?
  3. King in the north

Top/flopspelers

Lastig om gecarried te worden door ragequitters en n halve stam die raged als er een deffje doodgaat :o
  4. King in the north

Top/flopspelers

Eindelijk dat je t toegeeft een waterdrager te zijn
  5. King in the north

Top/flopspelers

Als je daar die 14 mbs bijrekent poepoe
  6. King in the north

Top/flopspelers

Dus n alliantie van like 20/25 man tegen 1 van 10 fzo, sterk
  7. King in the north

Top/flopspelers

W22, 33 37,40 43, 50, cl10, 20 zijn er al 8, en dan nog enkele waar ik carried werd als mille en geen fluit deed a la w1 w18, w20, w21,
  8. King in the north

Top/flopspelers

Jep klopt, nadat enkele asahbis met 12 stammen een samenwerking tegen ons aangingen
  9. King in the north

Top/flopspelers

Gecarried door 4 man, feli
  10. King in the north

Top/flopspelers

Nee we waren gewoon ubahpro
  11. King in the north

Top/flopspelers

Asbest had gewoon verdomd veel deff thuis en mobiel staan, aan meer dan onkunde en inactiviteit is het niet te wijden hoor
  12. King in the north

Top/flopspelers

Je zegt zelf dat je cl21 doorkwam dankzij laurens, en dat je geragequit bent door mark, like wtf, hoeveel pep heb je op. Mani speelde de wereld niet uit omdat die fusie met die noobstam er kwam en iedereen van mani gewoon quitte joejoe
  13. King in the north

Top/flopspelers

3 accs, word meer met de dag
  14. King in the north

Top/flopspelers

"Compleet gerekt", acc deed een fusie met dat ene V acc, jep compleet gerekt , asbest viel vooral door inactiviteit, was je misschien opgevallen dat er tussen 8 en 12 nooit iemand was.
  15. King in the north

Top/flopspelers

Meer werelden gewonnen dan jij heh wat raar Raar dat ik gerekked ben op cl21, op eagle was ik in eerste instantie niet eens superactief en meer standin, op mani 0 dorpen verloren fzo en laurens afgemaakt. Ik lees vooral dat je gecarried word en snel ragequit joejoe
  16. King in the north

Top/flopspelers

Benieuwd of miel al eens heeft moeten deffen of t aan zn cos overlaat en dan ragequit als er iets fouts gebeurd #CL20, of makkelijker is gewoon de winnende partij joinen en n wereldwinstje erbij schrijven #thesnipe
  17. King in the north

Top & Flopstammen

Haphap, wel leuk dat deze noob zowat altijd wint van je op n normale wereld :o
  18. King in the north

Top & Flopstammen

Klopt, 1tje per dag om te deffen, langer blijft een laurens toch niet hangen.
  19. King in the north

Top & Flopspelers

Stab van roald en UT vergeten? Het was overigens vooral mas mad waarmee ik frontte, en vanneste, dus kom nou geen credits opnemen noobke . Heeft er overigens wel gewoon mee te maken als een leidingsacc van ctrl. me erbij wou toen. Daarbij was toen ook gewoon school weer begonnen toen jullie me...
  20. King in the north

Top & Flopspelers

Nadat je een stab nodig had idd , vergeet je even te zeggen idd. Wist je trouwens dat ik gewoon achteraf op een ctrl. Acc zat?