Zoekresultaten

1. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Triest dat ik wel voor eerlijk spel ben en een eerlijke en leuke wereld wil? Het is triest wanneer er niets gedaan wordt om vies spel uit te bannen en niet wanneer je dat voorkomen wilt. Door het wegspelen van jullie partners en slaafjes is SZN kwantitatief bijna de bovenliggende partij en...
  2. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Weinig aan kan doen? Je bent leider. Als het iemands taak is om op te treden op het gebied van Fair-Play en het handhaven van de afspraken is dat van de leider. Het is gewoon triest dat je, weeral, weg wilt lopen voor je verantwoordelijkheden als leider.
  3. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Ohja? De screen van Ryker toonde anders aan. Ook het negeren van de NAP met Pony is niet opgelost. Het vv draaien hebben jullie ondanks bewijs ook geen verantwoording voor genomen.
  4. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

- De NAP met Pony - VV afspraken - CF afspraken - Afspraken over joinen Inni met en bij meerdere accounts..
  5. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Nja juist door die spelers kun je ook dit spel spelen. Van de "serieuze" spelers farmen se meeste spelers hun pp voor PA en co. Maar zonder de abusers kun je dit spel nu eenmaal niet spelen. Want Duckje, de servers en Innogames dienen ook betaald te worden. Het is ook niet mijn manier van tw...
  6. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Dan moet je ook niet miepen wanneer anderen ook pp investeren. Hypocriet much....
  7. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Volgens mij wordt er bij Inni ook genoeg gespendeerd aan events zoals bijvoorbeeld radjes draaien of niet Antwan? Iets met heel het rad leegkopen om aan een VB te komen? :rolleyes:
  8. Underground Tacticz.

Golden Awards

Ja en ik ben een goddelijke schoonheid van een vrouw waarbij Kim nog in mijn schaduw staat.... Als je denkt dat dat überhaupt als serieuze optie beschouwd werd ben je helemaal gek.
  9. Underground Tacticz.

Golden Awards

Volgens mij had Niels al gezegd dat dat niet met een bbq op te lossen viel....
  10. Underground Tacticz.

Golden Awards

Wanneer wij het zouden doen wordt er moord en brand geschreeuwd. Hetzelfde met wanneer SZN vv's had gedaan in de rim bij jullie. Iets met hypocriet much. Tsja geen mb misschien maar wel bg, partner of wat voor een naam je het beestje wilt geven. Een bewezen samenwerking is een samenwerking.
  11. Underground Tacticz.

Golden Awards

Gelukkig doen ze dat zelf ook niet door hun mb's niet strak aan het lijntje te houden en niet in te grijpen wanneer die mb's moedwillig afspraken negeren. Fatsoenlijke reactie voor het schenden van de NAP bijvoorbeeld moet nog komen, nu een week na dato ruim. Maarja het ontkennen van een...
  12. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Doe gerust. Maar ga eerst maar inhoudelijk in op de andere punten die je negeert. Zoals ik al meermaals heb verteld heb ik 0 euro geïnvesteerd. Vanaf W19 heb ik in totaal maar voor 10 Euro geïnvesteerd in TW. Heessie? Op contact en tips na niks geen samenwerking. Nadat die begon te flippen...
  13. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Laat dat mens toch. Typische blatende newgen.
  14. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Laat ik voorop stellen dat ik het pp abuse onnodig vind. Maar wat er geïnvesteerd wordt is tactisch om aan gs pakketten te komen of vb's. Maar wij kopen geen gs en wij halveren ook niet. Wij boosten geen targets en gaan ook geen samenwerkingen aan om aan groei te moeten komen. Wij mogen dan pp...
  15. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Was TW2 niet dat spel dat zo enorm mislukt is, omdat je daar letterlijk alles kon kopen wat los en vast zat? Dus waar 0 skills voor nodig waren?
  16. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Kan er weinig aan doen dat na jullie daden en beloftes die leugens bleken ze inactief werden. Ze deden nog een wanhoopspoging om alsnog bij ons te komen maar hadden wij geen trek in. Maar dat zij de hoop toen opgegeven hebben valt volkomen te begrijpen. Hen is voortdurend een worst voorgehouden...
  17. Underground Tacticz.

Stelling van de dag

Of het fenomeen clusterfuck niet kende/kent.
  18. Underground Tacticz.

Golden Awards

Welke accounts zouden er op wankelen staan? Elusive? Nog een gemaakte fout door jullie om daar niet door te drukken. Ondertussen hebben zij solo Lil donut en gezamenlijk Ryker gepakt waardoor er meer safe is gekomen voor hen. Ook kunnen jullie nu niet meer van twee kanten aanvallen en maakt dat...
  19. Underground Tacticz.

Golden Awards

Ik heb er 0 euro in geïnvesteerd. Maar je reageert inderdaad als door een wesp gestoken..... Ik zou niet te hard blèren, want dit soort uitspraken gaan als een boomerang terugkeren. Je kunt ons wel beschuldigen van het schuilen achter de NAP. Maar wij doen tenminste niet aan internen om het...
  20. Underground Tacticz.

Golden Awards

Behulp van onze stam? Volgens mij hebben wij het voornaamste opgeruimd getuige dit: Ook nu wordt het weer een behoorlijke aanvaller. Maargoed jullie laten inderdaad liever jullie hulpjes aan hun lot over in plaats van hen serieus te helpen. Dat heb je wanneer je hen de 10e plek beloofd, maar...