Zoekresultaten

1. Discussietopic Mods

@Duckje Wereld 63 heeft hetzelfde issue. Rover van de dag worden op een LH wereld is niet mogelijk, echter plunderaar is ook haalbaar, slaat nergens op :D
  2. Grand Alliance vs Bellum

Via deze weg wil ik je hartelijk feliciteren dat je op een nieuwe account bent begonnen Kevin! Welkom op Mr V. Goed dat je samen met Redmar gekozen hebt om op dit account te gaan ondersteunen. Beetje vreemd aangezien het account op wereld63 lange tijd je tegenstanders was, maar ik gun het je...
  3. Grand Alliance vs Bellum

Ik lees: Account is niet meer te redden als dit zo doorgaat. lekker internen wat er van over is voordat wij het helemaal opedelen :cool:
  4. Grand Alliance vs Bellum

Heel veel succes Kevin en de rest van de Da Vinci gang ;) Dag 5 is dan wel al weer een heel eindje om, maar dit is nog lang niet het einde van de aanval op jullie.
  5. Grand Alliance vs Bellum

Nieuwe speler had inderdaad geinformeerd moeten worden, heb je wat mij betreft helemaal gelijk in, en ik wil het zeker niet bagetalizeren. Maar ik probeer meer te schetsen hoeveel hinder er daadwerkelijk ondervonden wordt van deze actie, en die is echt niet zo groot als sommige spelers denken...
  6. Grand Alliance vs Bellum

Hypocriet? Weet je wat Hypocriet is. Een cata verdrag aangaan tussen GA en ex-Bellum waar Woncru op dat moment EXPLICIET geen deel van uitmaakt. En dan X dagen/weken later gaan lopen janken op het AF als een geslagen hond als een van onze nieuwe spelers cata's gooit, omdat niemand hem het...
  7. Golden awards

Zeker waar, er zijn ook zeker dingen die ik naar mijn hand heb gezet ;) Alle grote/belangrijke besluiten zijn echter door de stam samen genomen. Neem er geen afstand van, ik was immers een stamlid en dat zou hypocriet zijn. Hoop alleen niet steeds als de grote boze boeman en/of slechte leider...
  8. Golden awards

Quote: Slechtste leider: Leiding van Bellum. Deze bestond uit Bas, die het al lang niet meer wilde doen. Het zou onterecht zijn om hem hier te benoemen, maar bij gebrek aan beter doe ik het toch. Deze doet wel een beetje zeer. De besluiten in Bellum zijn altijd democratisch genomen. Ik zelf was...
  9. Grand Alliance vs Bellum

Ik heb nadat de aanval gestart was Justin aangegeven dat ik Valentijn niet aan wil vallen. Mr V denkt er exact hetzelfde over. Onze clears staan dus netjes thuis te niksen terwijl we een tijdelijke nap hebben met zowat heel de wereld. Klein gebaar zou je kunnen zeggen, maar 800 clears extra op...
  10. Grand Alliance vs Bellum

Ik moest het even teruglezen om te checken of ik er echt zo naast zat. In onze conversatie op whatsapp noem je RedSky helemaal niet maar spreek je over GA. Je schrijft letterlijk: "wist je dat GA mij in hun winnende stam wil hebben? En dat ik dat afwijs omdat ik niet tegen jullie wil" Ik geef...
  11. Grand Alliance vs Bellum

Er staat niet voor niets een vraagteken achter mijn zin. Ik ken immers enkel de kant van Valentijn. Hij geeft bij mij aan GA juist afgewezen te hebben omdat hij niet tegen ons wil strijden. En Red Sky/ Da vinci maken geen onderdeel uit van GA toch? tenminste, dat wordt er geroepen. Ik ga me...
  12. Grand Alliance vs Bellum

Dat was hij toch al? Hij gaf bij mij op de ochtend van de aanval aan een aanbod te hebben gehad om de winnende stam/jullie te joinen als het allemaal zover was. Dus achteraf stond hij blijkbaar al aan jullie kant, had een nap met red sky tot einde van de wereld en was waarschijnlijk van plan om...
  13. Grand Alliance vs Bellum

Daar kan ik me wel in vinden hoor. schuld ligt zeker niet bij 1 enkele persoon in deze.
  14. Grand Alliance vs Bellum

Het onderwerp van ons gesprek is dat Justin bezig is met een plan waarna een aantal opsommingen door mij gedaan worden. Ik ben op dat moment zelf niet betrokken bij het volledige plan wat je ook wist. Een opsomming van een inhoud van een plan wat in het hele gesprek niet voorkomt is wel een...
  15. Grand Alliance vs Bellum

I call bullshit.
  16. Grand Alliance vs Bellum

Ik doe ook even een duit in het zakje. De massa op Red sky is door spelers op Perfection gepland. Wij kwamen er pas achter dat de 19de zijn verjaardag was toen een van ons een bericht op whatsapp kregen met "heb je mijn profiel niet gelezen" waarop stond dat iedereen die de 19de of 20ste aan...
  17. Stelling van de dag

Ik vermaak me er prima mee, puur de gedachte aan het gezicht van de random speler die zijn troepen doodloopt. Het is juist goedkoop om te doen de eerste dagen omdat mensen met defence farmen. Als je grotendeels zwaard maakt en niet zwaard en speer mixed wordt het enkel leuker :)
  18. MeisterStab

Zeker wel. Bellum kant loopt op het moment +/- 1500 dorpen voor op GA. Ik ga voor het gemak even zeggen dat de helft van die dorpen defence en offence zijn. Dit wil niet alleen zeggen dat we op dit moment 750 def dorpen meer hebben om het front te stacken (wat even groot is als dat van jullie)...
  19. MeisterStab

Vanuit de andere leden van Bellum is het verzoek gedaan om dit op te lossen. In eerste instantie was het overigens een miscommunicatie tussen de co spelers van Meister en geen bewuste schending van een afspraak zag ik terug in onze groepchat. Hoe het verder is gelopen boeit me eigenlijk niet...
  20. Grand Alliance vs Bellum

Nogmaals complimenten voor de gestreden strijd! Veel succes op volgende werelden toegewenst.