Zoekresultaten

1. slizz

Praathoek W69

Haha waar heb jij het nu weer over? Walk die zogenaamd zou samenwerken met FEP? Om te beginnen moest ik op de kaart gaan kijken wie FEP überhaupt was en waar ze lagen en ten tweede is het nogal ironisch dat Cave over neutrale samenwerkingen begint terwijl de gehele oost rim vol ligt met...
  2. slizz

Spotprentjes

3. slizz

Top & Flopspelers

En dat terwijl @QQEEZZ op W64 moreel spel enorm hoog in het vandaal had zitten... dit baart me zorgen heren!
  4. slizz

Don't Get High on your own supply

Ik zou er ook niet op in willen gaan als Hi Ho lid. Schaam me de oren van de kop.
  5. slizz

Spotprenten

Ik accepteer extra likes als bedankmethode.
  6. slizz

Spotprenten

Je schrijft hier, als in de locatie waar er zo stoer gedaan wordt. Vandaar mijn post. Verder niet mijn probleem dat jij getriggert raakt van een doorgestuurd bericht binnen jullie discord. En begin nou alsjeblieft niet over gehanteerde morele kwesties want dan zijn we over een paar weken nog bezig.
  7. slizz

Spotprenten

Als er iemand was die stoer deed, was je (voormalige) leider wel. Verder is het topic spotprenten, waar over het algemeen mensen dingen posten om een ander te triggeren. Gezien je reactie dus weer best goed gelukt.
  8. slizz

Spotprenten

9. slizz

Spotprenten

10. slizz

Spotprenten

Gentle deze avond
  11. slizz

Spotprentjes

Optimalisatie noemen ze dat :o
  12. slizz

Spotprentjes

13. slizz

Stelling van de dag

Reformed PogChamp
  14. slizz

The Wanker of Tribalwars

Ik nomineer Roy @Beast of Nation (is dit nog z'n huidige af account of banned?)
  15. slizz

Stelling van de dag

Laten we het pp boosten nog meer bevorderen heren, daar krijg je inderdaad hogere niveau werelden van:rolleyes2:
  16. slizz

Golden Awards

Pardon? Wil je mij niet door de war halen met dat zoute vat van een Mathieu? Dat is een belediging van grootste klasse
  17. slizz

Golden Awards (special addition)

Ahh een objectieve lijst. Altijd leuk om te lezen.
  18. slizz

Golden Awards

In ieder geval flinke tijd nadat jij werd geinternd, waardoor je het dus prima het punt illustreert wat Warre en ik proberen neer te zetten.
  19. slizz

Golden Awards

Geen idee wie je bent of waar je naar refereert maar ik heb nergens een discussie omtrent dit onderwerp gevoerd in het bijzijn van Warre en jullie. Spijtig eigenlijk want misschien hadden we er wat aan gehad. Al vrees ik dat met de gehanteerde mindset van destijds we er toch niet uitgekomen...
  20. slizz

Golden Awards

Malloot