Zoekresultaten

1. *Suicide Consultant

[GM] [GC] 1Command

Iemand die verstand heeft van 1Command? Zou er misschien iemand de 1Command versie kunnen update naar MacOS? Heb al een tijdje last van dat 1Command bij mij op een update scherm blijft hangen..... mocht iemand dit kunnen fixen dan zou ik dat heel erg respecteren.
  2. *Suicide Consultant

De grote Roy show

Misschien een idee dat de stabbers zelf eens kunnen reageren hier? @Beast of Nation @.FarmAlarm
  3. *Suicide Consultant

De grote Roy show

Waar is de dislike knop als je hem nodig hebt.....
  4. *Suicide Consultant

De ontembare leeuw.

Zou eerder zeggen juist beter ;) rekeninghouden met welke dorpen off en welke deff zijn. Dus dat recaps niet gemaakt kunnen worden vanuit zijn off dorpen en sommige snipes niet gedaan kunnen worden. Dit is juist veel effectiever dan alles op dezelfde seconden :)
  5. *Suicide Consultant

De ontembare leeuw.

Helaas kan Son of Spartacus niet hetzelfde zeggen :cool:
  6. *Suicide Consultant

Top & Flopspelers

Sst Jannus is aan het lunchen!!
  7. *Suicide Consultant

Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

dit is echt een contest voor de heer @jokersbrain
  8. *Suicide Consultant

Heb ik al gedaan ;)
  9. *Suicide Consultant

@niels5151 moet ik je weer overtreffen met pp doneren? ;)
  10. *Suicide Consultant

Einde Wereld Awards

Het scheelde af en toe niet veel of ik was er mee gekapt, vaak genoeg hele dagen achter elkaar actief geweest om het account bij elkaar te houden. Dus deze complimenten doen mij goed! <3 <3 <3
  11. *Suicide Consultant

(Spot)Prentjes Topic

12. *Suicide Consultant

(Spot)Prentjes Topic

13. *Suicide Consultant

Golden Awards

@Dragonrunner3 ;)
  14. *Suicide Consultant

Golden Awards

Daar is toch niet kwalitatiefs aan jochie, wij spelen accounts tenminste weg die wel online zijn en laten runnen. wat jij alleen maar kan is doormiddel van vieze verkregen info dorpen pakken terwijl SC inactief was voor 2 weken
  15. *Suicide Consultant

Golden Awards

blijft mooi dat je dat blijft gebruiken dat ik in de min sta, was het niet zo dat je net nog zei dat het helemaal niet bijzonder is om van een inactief account dorpen te pakken? volgensmij was SC toen die dorpen verloor inactief omdat ik op vakantie was en er verder niemand op het account zat...
  16. *Suicide Consultant

Golden Awards

wie zegt dat ik een offer ben.... ik ben ook meer een deffer meneer dus wacht met smacht op inc’s. daarnaast als je al niet kan offen maak je al helemaal geen kans 1vs1
  17. *Suicide Consultant

Golden Awards

Cute ;) nogmaals wacht ik nogsteeds op inc’s en totdat jij jezelf eens laat zien tegenover mij noobje. Volgensmij loop je alleen maar weg van je problemen en probeer jij je overal onder uit te lullen. Welke Wereld na W66 ben je nog meer op te vinden dan wil ik best wel eens op bezoek komen bij je.
  18. *Suicide Consultant

Golden Awards

Inge drankje te veel op?
  19. *Suicide Consultant

Golden Awards

hey that’s me ;)
  20. *Suicide Consultant

Top/Flop spelers

ene peter speelt op dat account, weet alleen niet veel van hem af verder.