Zoekresultaten

1. Het einde van Vitality in de huidige wereld.

Ah oke thanks voor de uitleg, maar goed dat ik nooit heb gefront met aes anders was mijn rl rip haha.
  2. Het einde van Vitality in de huidige wereld.

Hai noobjes, Hier de boostnoob/stabnoob aka noobstiaan zelf. Zo te zien is mijn keuze om te stoppen met tw verstandig geweest aangezien dit weer zo'n wereld is waar er snel word opgegeven. Ik had graag willen zien dat class goed getest zou worden maar volgensmij is dat niet echt gebeurd. Had...
  3. Top/Flop stammen

ODA zegt idd geen drol als er niet serieus gedeft wordt. Zit een raar luchtje aan aangezien jekyl al een beetje aan jullie kant stond in het blaze verhaal. Zal me niks verbazen als die nu ergens bij jullie speelt.
  4. Top/Flop stammen

Idd, hoe zit dat nou eigenlijk met jekkyl? Volgensmij hebben jullie niet veel troepen aan hem verloren ofwel? Zou graag wat opheldering hierover zien aangezien dat account ineens is verdwenen.
  5. Praathoek #20

Wat een grap zeg hihaho
  6. Praathoek #20

Nieuwe rekruut erbij?
  7. Spotprenten

8. Top/Flop Spelers

Whuuut Fred neem je woorden terug! Ik ben en blijf de internkampioen met 13/17(zei vorige x 15 maar eigg -2 door dorpenstart. en het houdt niet op niet van zelf^^ Verder is die wife een halve intern ja als je het zo bekijkt maar eigg meer een gedwongen overname na zijn os actie bij dip. Verder...
  9. Praathoek #20

Pauper Leon
  10. Praathoek #20

Aldooooo optreden:p Of staat Leon boven de mods zeker
  11. Praathoek #20

Ik vind dat Leon jullie onder moet kwakken.
  12. Praathoek #20

#leonaab
  13. Praathoek #20

Nice, ik doe mee dan want heb geen zin meer lol.
  14. Spotprenten

Laurens is meer een engel des luiheid.
  15. Spotprenten

God vergeeft iedereen:)
  16. Spotprenten

Ik ben bekeerd jongie
  17. Top/Flop stammen

Stamgevoel is zeker belangrijk. In mijn stam is het elke dag een feestje, lekker wakker worden met weer een cf in je cluster door een inactief naabje.
  18. Spotprenten

Ik stab helemaal niemand, zo ben ik niet hoor:p Jullie mogen me wel internen hoor, kan ik lekker als mascotte spelen of in tijden van nood.
  19. Rate de top 10

Da's niet gek als jij meespeelt.
  20. Rate de top 10

Wrm lees ik hier steeds dat marter solo speelt, wat ik begrijp zijn ze met 4.