Zoekresultaten

1. maretan

Casus RRDW

Grommie zocht contact na de stab op hem en toen kwam alles boven, inclusief een screen en info over osbevelen die terugliepen (enkel aantal bevelen niet de inhoud). Daardoor leerden we pas van de aanvallen op time. Campionen wisten we door de dorpsovername die aan jullie kant wel doorkwam...
  2. maretan

Spotprenten

ja dat klinkt als een permaban na report
  3. maretan

Casus RRDW

ja, hij stuurde me zelf in een pm dat die op vakantie was, nadat ik begonnen was met aanvallen, had al meerdere dorpen binnen toen de pm pas kwam, inclusief een reeks recap pogingen en wat licht deffen. ik vermoedde wel afwezigheid door andere factoren, die leidde tot de aanval, maar bleek...
  4. maretan

Case Vanquisher.

ver buiten de top 10 in een underdog positie? <3
  5. maretan

Case Vanquisher.

tom heeft duidelijk een paar dagen niet gelogged en dat niet gezien, die lutser
  6. maretan

Case Vanquisher.

eens in dat het makkelijkere dorpen zijn door een recap maar daardoor kan je niet instant concluderen dat ze in dienst spelen van een ander, of hun groei volledig voor een ander account is. anders kan je meteen gaan concluderen dat elk dorp een boost is, want ze zijn voor jou gegroeid, gezien...
  7. maretan

Case Vanquisher.

Spelen ze dan niet meer door? of zagen ze liever de dorpen naar iemand anders gaan als ze ze toch niet meer konden verdedigen?
  8. maretan

Case Vanquisher.

Loopt zo te zien gewoon door
  9. maretan

Case Vanquisher.

het enige wat ik uit deze post wijs ben geworden is dat de R voor rudolf stond
  10. maretan

Spotprenten

11. maretan

Top/ flopspelers

12. maretan

Top/ flopspelers

cbc top
  13. maretan

Voorsteltopic - Wereld 85

oei das dan 3 dagen geen tw meer
  14. maretan

Spotprenten

paul staat alles behalve op de top
  15. maretan

cbc aanbied topiek

Ach tegenwoordig is dat genoeg om de tegenstand te verslaan, dus dikke prima
  16. maretan

[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Ff tussendoor wakker en kort bijgelezen, maar blijft lastig focussen met die kop van mij. zo weer terug onder wol en hopelijk morgen dat ik fatsoenlijk kan meespelen voor nu vallen mij combino en ctrl alt delete ook op, wou CAD voordeel geven maar bovenstaande post is wel een erg makkelijke...
  17. maretan

[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Excuses voor late eerste post, ziek thuis, 0.0 focus en de hele zooi o_O wie zou er nou ooit op jou stemmen. Thanks voor samenvatting van de stand wou op Time stemmen gezien ik voorheen zijn playstyle altijd wel mocht, maar ga liever voor een stem de er ergens wel toe doet. Tigor kon ik ook...
  18. maretan

[Inschrijftopic] WvW #341

1. Bombino 2. Bob 3. Babbos 4. Boh 5. Bash 6. Be benige bechte 7. BloodWolf 8. Berouac 9. Tigor 10. Drl Alt Delete 11. Jan1996 12. Laila (als het maandag start) 13. Anthraxxol 14. FloofyPanda 15. Rinske 16. Simoen 17. CL 18. Candiu 19. KS 20. Materlotti 21. Freaker 22. .Time 23. Speeder 24...
  19. maretan

De bende van SF! (en Melt)?

Bragging rights en een meet en greet met @Rob. Was genoeg
  20. maretan

Spotprenten

Hoorde ook een leuke, bij een %aftrek, verlies dan ook hetzelfde %van je munten/edellimiet, maakt de impact meteen een stuk groter
Bovenaan