Zoekresultaten

1. .TimeforplanB

[Speeltopic] WvW #358 Lost

Joker die opeens niet aanwezig is ;)
  2. .TimeforplanB

Houd lunch tegen, buiten degene die inzet maarja is niet zo makkelijk in deze situatie
  3. .TimeforplanB

Succes morgen ;)
  4. .TimeforplanB

Ik kan drankje ingezet hebben en er was infectie, zelfde effect.
  5. .TimeforplanB

Dat weet ik ook wel, maar omdat de rest zo gaar doet ga ik me focussen om hetgene wat wel serieus doet.
  6. .TimeforplanB

Hoe spreek ik me tegen? Drankje werkt niet tegen infectie maar heb drankje wel ingezet. Deze gedachtegang is voor een wolf met kennis van de wolf acties;)
  7. .TimeforplanB

Levensdrankje ontvangen op dag dat niels lynch was, die gisteren ingezet. Voor geval iemand anders dat claimed, beste nu gewoon blootgeven
  8. .TimeforplanB

Lb is sws geen slechtje die in chat zit/zat, als je dat beweerd moet je eigen na laten kijken
  9. .TimeforplanB

Antra rood om miss nog te overleven. Ookal denk ik dat met mijn dood meer antwoorden komen
  10. .TimeforplanB

Wat is dit voor antwoord..
  11. .TimeforplanB

Heb geen drankje meer, gisteren ingezet
  12. .TimeforplanB

Dit is ook mijn probleem, het word smiddags beslist en savonds kan ik jou dan niet normaal pijlen.
  13. .TimeforplanB

Joker geïnfecteerd? Makkelijk denken van ja vandaag ik morgen rinske. 2 dagen vergaan en je kan lekker doorcruisen. Je bent een stuk minder actief opeens. Mij lynchen, naar mijn mening geeft dit de meeste info
  14. .TimeforplanB

Miss nadenken waarom ;)
  15. .TimeforplanB

Jij maakt het me ook lastig, er is in principe genoeg tijd. Antra en moh blijven op mij. Antra ging op mij wat sukke zijn ondanks dat hun argument was dat ik medewolf verdedigde, en vica versa. Buiten ik of rinske, wie zie jij als slechtje.
  16. .TimeforplanB

Candiu stel antra is wolf, hoeveel info ga je er uit krijgen in vergelijking met bijv ik?
  17. .TimeforplanB

Victorious maar dat is miss ook wel zijn volgstem nu. "Ik vind time verdachter dan Rinske", wie zegt dat een van ons wolf is... met eigen target komt hij niet. Ding is dat hij wel op nNels begon, wat een move is die je in schijnwerpers zet.
  18. .TimeforplanB

Haat dit, laat me aan me eigen twijfelen. Als ik nu lynch ben heb jij wss kans om daarna lynch te zijn en als ik dan fout zit is t dubbel genieten voor ze. Ik ben het ook volledig met je eens dat er teveel geroepen en weg word gedaan en dat is miss ook wel dat ik me focus op jou.
  19. .TimeforplanB

Degene die niet op iemand ging die gezien was, let er morgen op ;)
  20. .TimeforplanB

Reageer dan eens op mijn lijstje excl jij
Bovenaan