Zoekresultaten

1. De Sukke

Katapulten afschaffen

Mijn standpunt wat betreft het afschaffen van katapulten bij de wereldinstellingen is dat je katapulten nooit uit het spel moet halen. Naast het feit dat de katapult in aanvallend opzicht iemand helemaal kan platleggen, wat niet leuk is, is het in de start een fundamentele mogelijkheid om...
  2. De Sukke

Katapulten afschaffen

Dat klopt, ik ben helemaal geen voorstander van al die mb's. Om die reden heb ik ze zelf ook niet en maak ik ook geen gebruik van de moraalbrekers van iemand anders. Wat mijn stamgenoten doen, is aan hen. Ik ben het daar niet mee eens. Ik snap dat zij het doen, maar dat betekent niet dat ik dat...
  3. De Sukke

Katapulten afschaffen

Helemaal met je eens, maar met bepaalde moderne marketingstrategieën had er wel wat geprobeerd kunnen worden toch?
  4. De Sukke

Katapulten afschaffen

Ik denk dat jij de tekst nog een keer moet lezen, want jij begrijpt het ook niet. En dat is gek, want jouw naam spookt hier al zeker meerdere jaren rond.
  5. De Sukke

Katapulten afschaffen

Ik speel TW nu ongeveer 15 jaar. Classics gespeeld en gewonnen toen ze een ander niveau hadden dan nu. Vroeger ook alle grote werelden gespeeld en inmiddels eigenlijk alles wel gezien op TW. Maar goed dat maakt niet uit. Ik zal je uitleggen waarom TW voor mij geen oorlogsspel is. TW draait om...
  6. De Sukke

Katapulten afschaffen

Als je Tribalwars een oorlogsspel noemt, speel je het spel niet lang genoeg of je snapt het niet.
  7. De Sukke

Goldenawards

Gelukkig staat die ene wel al de hele wereld eerste odd :)
  8. De Sukke

Stamkaartmarkeringen

Hoi, Het lijkt mij een goed idee als in de stam de functie kaartmarkeringen wordt toegevoegd. Dan kunnen stamleden of stamleiders du/mb/pbg's/etc allemaal markeren met een bepaalde kleur wie bij wie hoort. Eventueel dan ook de optie op de kaart te delen met een andere stam (zoals dat ook kan...
  9. De Sukke

Classic win award

Ja dat weet ik, maar ik vraag me dan af waarom ze daarvoor gekozen hebben bij classicwerelden, en voor de casualwerelden wel zijn gegaan voor een normale server.
  10. De Sukke

Goldenawards

Neen.
  11. De Sukke

Goldenawards

LHTBQXKTRYH’er van het Noorden
  12. De Sukke

Goldenawards

Hou je niet in! Dan komt er wat leven jn de brouwerij.
  13. De Sukke

Classic win award

Hoi. Waarom krijg je wel een win-award als je een casual wint en niet als je classic wint? Dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel. Groet, Rogier
  14. De Sukke

Goldenawards

Ik miste de haat al na het wegvallen van North. Blij dat het weer zoals vanouds kan.
  15. De Sukke

Kampioenschap

Hoi allemaal, Vroeger waren er nog wel eens van die kampioenschappen, waar je dan als land/Nederlandse server aan mee kon doen. Wanneer kunnen we weer zoiets verwachten? Groetjes, Rogier
  16. De Sukke

Spotprentjes

Ik waardeer de activiteit op het AF. Doet me denken aan de old days, waar propaganda echt een ding was op het forum. Spotprentjes over mij zijn welkom, vind ik alleen maar leuk om te zien.
  17. De Sukke

Praathoek

Lekker bruin gekleurd door het zonnetje denk ik :)
  18. De Sukke

Spotprentjes

Mooie post :) Nu nog resultaten boeken ;)
  19. De Sukke

Praathoek

Ik kreeg ook hele leuke kata aanvallen...
  20. De Sukke

Mijn comeback

Wat is het AF levend opeens haha
Bovenaan