Zoekresultaten

1. W85: Challenge Guaranteed or not?

Dat is wel redelijk extreem, maar kijk ook naar jezelf. Het grootste voorbeeld van een twijfelachtige overname is namelijk iemand die een >5k dorp overneemt in de NB, zonder de muur te bashen terwijl die duidelijk net naar 20 is gebracht. :redface:
  2. Voorstellen Classic 29

Boerlimiet 60 k is ook goed en eventueel niet farmen in combinatie met een hogere gs per uur is ook een goede variant op mijn voorstel. Ik verwacht dat bij een level 3 start in combinatie met een kleine looplimiet (10 velden) voor edels een grotere wereld zal creëren met een grotere eindstrijd...
  3. Voorstellen Classic 29

Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5 - Aanvalstiming: 100 milliseconden Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: actief zonder skills - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief - Technologieën: simpel systeem -...
  4. Dorpenvoorspeller

Nummer 1 speler: 305 Nummer 1 stam: 1150
  5. Gezocht Aanvragen scripts

Goedemiddag iedereen, Ik had een vraag over een script, die is getoond op 5:50 van onderstaand filmpje: Is deze beschikbaar op .nl en zoja waar kan ik deze vinden?
  6. Speedronde #5650 - Scenarioronde (30.09 19:30-22:30)

Een goede toevoeging op deze speed zou zijn dat het niet mogelijk is om barbaren dorpen te ondersteunen oid. Nu weet iedereen op het moment van de eerste aanval wanneer het bonusdorp leegstaat of leeg komt.... Dit is extreem in het voordeel van deffspelers ... Terwijl er juist offence nodig is...
Bovenaan