Zoekresultaten

1. Roald97

Mijn comeback

:sad:
  2. Roald97

Discussie topic 'boosten'

Deze discussie wordt ook nooit oud :biggrin:
  3. Roald97

W85: Challenge Guaranteed or not?

Zowel de GS als de Muntvlag, prima startmateriaal dus. Heb ook een beginnend team gevonden dat het account wel wil gebruiken. Vooral de tag van Martijn! Ben wel vastberaden om nooit meer te gaan spelen. Het was leuk maar het heeft mij zo veel tijd gekost, ik kon het mij eigenlijk al niet...
  4. Roald97

Er is nog genoeg over, sharing is caring Mien
  5. Roald97

Zelf ga ik niet meer spelen, maar mogelijk kan ik een 'beginnend team' wel wat bieden. Ik heb nog een account (Collationem) met wat vlaggen (o.a. zwarte munt + gs vlag, verder vooral roof/geluks vlaggen 2000 grijze en 900 bruine (m.a.w. genoeg om te ruilen tot bruikbaardere vlaggen), oh en 3300...
  6. Roald97

Dragonshield heeft veel dorpjes

Klopt, maar ik speel alleen nog door met de winst :)
  7. Roald97

Dragonshield heeft veel dorpjes

Lekker Maks, houden zo. Ik spendeer mijn tw uurtjes nu ook beter. Een deel van de uren aan crypto's, een lucratievere hobby. Had ik dat maar gedaan sinds 2010 in plaats van tw, dan was ik nu godvergeten rijk. :eek2: :eek2:
  8. Roald97

Top/Flopspelers

Smash kapte wel met een slechtere start en daarna met spelerstekorten (dus dat je dat als slap aftreksel neerzet kan ik ergens nog begrijpen) maar MOAM is nooit een slap aftreksel geweest. Het account stond er altijd en heeft in de beginfase een belangrijke vv functie gehad en de oorlog in de...
  9. Roald97

Praathoek #20

Jasey stelde dat niemand van wereld 42 meer speelt, dus dat dat de reden zou zijn dat ik makkelijk zou kunnen roepen. Waarop ik counter. Ik heb in de afgelopen maand nog contact gehad met 10+ personen uit Seau en uit Vitae en dat terwijl ik amper meer tw speel (m.u.v. beetje stand-in op w76)...
  10. Roald97

Einde van de wereld Awards

(reactie op bericht uit classic archief) De arrogantie spat er weer van af Jasey, waarmee je mijn punten slechts bevestigd. Even een noemenswaardig verschil tussen jouw account en het mijne; Il burat rang 4 odd, frank underwood 34. Beide accounts zijn nooit weggespeeld, beide accounts in de...
  11. Roald97

Praathoek #20

Antwoord op w42, zodat het hier niet te offtopic raakt krepox.
  12. Roald97

Praattopic

Fijn dat hij dicht is - goed gedaan jongens van Spread. Jullie hebben de Challenge geboden waar ik/wij naar zochten. :smile:
  13. Roald97

Spotprenten

Tja, je kan niet ontkennen dat er genoeg gelachen is om elkaars posts gedurende deze wereld? :rolleyes:
  14. Roald97

Einde Wereld Awards

Een spotprent kun je in één blik grappig vinden of niet en gaan liken. Een boekwerk lezen met de nodige zelfspot, doen vele niet. De kans dat een lange post leuke en niet leuke dingen bevat is ook groter, nog een reden om een boekwerk niet zomaar te liken. Oneliners, spotprenten en topics openen...
  15. Roald97

Einde Wereld Awards

Eeuwige carry sloeg op het account, niet de stam of regio. Het sloeg op het feit dat ongeacht in welk team of op welk account ik speel, ik altijd de gene en vaak de enige ben die constant actief is zonder tussenperiodes of quits. Het sloeg dus louter op mijn account. Leek mij wel duidelijk...
  16. Roald97

Einde Wereld Awards

En toch leidde dat in praktijk op voornamelijk fakes op de frontdorpen en louter clears erachter. Had ik niets gedaan dan had colla nog geen honderd clears gekopt op de standaard prestacks. Negatieve reputatie zeg je? Het maakt mij geen bal uit wat men van mij op het AF denkt - overigens denkt...
  17. Roald97

Einde Wereld Awards

Dat besef ik zeker. Tevens de reden dat ik - waarschijnlijk als een van de enige - kan stellen dat ik in mijn elf speeljaren nog nooit een cent uitgegeven heb aan tribal wars. Van surveys over bamboesokken invullen met de gegevens van de lokale praxis tot het verkopen van ladingen grondstoffen...
  18. Roald97

Einde Wereld Awards

Denk dat het vakkundig boosten van 30 miljoen OSD op een volstrekt dode wereld meer tijd gekost heeft hoor.
  19. Roald97

Einde Wereld Awards

''Die ods is bewust geboost, omdat noo-noo gewoon de meeste vvs/stam shizzl heeft gedaan, is een ''gebaar''.'' Dat had gewoon volstaan in je hele post. Feit is dus gewoon omdat in de stam Spread Noo-noo het meeste gedaan heeft - kunnen jullie als stam legitiem bepalen wie er eerste mag worden...
  20. Roald97

Einde Wereld Awards

Je bedoelt die post waar jij even haarfijn komt uitleggen ''waar het allemaal mis ging''. Hoeveel jaar speel je nou eigenlijk en hoevaak was jij stamleider? Het feit dat jij als spotprentposter met dat topic kwam was al een verrassing, maar het interne beleid van een stam waar je niet toe...
Bovenaan