Zoekresultaten

1. Exotic

De start

leugens!
  2. Exotic

Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

Graag beetje uitleg, je kan niet zomaar loze argumenten gooien zonder enig bewijs. Er is ook een verschil tussen 5 gratis dorpen en systematisch met meerdere accounts starten (in dit geval naar schatting zo'n 20 waarvan we met zekerheid vanuit kunnen gaan). Even kijkende naar jou account.. Mhhh...
  3. Exotic

Spotprenten

Ik wanneer heel de House chat Level up aan het disrespecten is:
  4. Exotic

Spotprenten

5. Exotic

Spotprenten

Je moet niet ambetant gaan doen op Johnny, toen jullie weggespeeld werden zat die nog niet in house..
  6. Exotic

Golden awards

Ondanks het runnen heeft AT toch een mooie prestatie neergezet! Complimenten
  7. Exotic

Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

2/3% minder ja tot er recruits zijn gemaakt uit Trump nu niet raar gaan doen hé. Mijn punt is dat 51% bereiken veel te laag is om een echte wereldwinnaar vast te stellen aangezien jullie dan nu gewoonweg nog de rim moeten opruimen en dit % al zouden halen terwijl je dan eigenlijk nog niets op...
  8. Exotic

Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Graag beetje respect tonen want dit geldt langs beide kanten. Anders had je eig al een account plat moeten leggen als je zelden zo'n noob acties hebt gezien. Dit gaatje nu 1.5k dorpen voorheeft so what zolang ze niet naar die 51% willen rushen zonder echt accounts weg te spelen dan verdienen...
  9. Exotic

Eindstrijd: House Vs Trump

Alé succes he mannen.
  10. Exotic

Golden awards

einz
  11. Exotic

Golden awards

Dat jij niet kan tellen had ik moeten weten aan de hand van je posts hier.
  12. Exotic

Golden awards

Compleet tegenstrijdig met elkaar?
  13. Exotic

Golden awards

Toon mij 1 screenshot van die overmacht dan, jij KNUL. Je kan wel overal lopen zeggen hoe slecht House leiding is, maar elke leider kan inschatten dat in een 3-strijd waarbij 1 partij even groot/groter is dan de andere 2 partijen samen gerekend dat je dan een 1v2 mag verwachten. Gewoon slecht...
  14. Exotic

Golden awards

1. Er is nooit een overmacht geweest door de de bg tussen House en Gaatje naar Trump toe. Stop aub met dat "jullie hadden overmacht dit dat", is volkomen belachelijk en dat weet iedereen die de wereld wat gevolgd heeft... 2. Klopt niet en zelfs moest het kloppen, had het niet nodig geweest met...
  15. Exotic

Spotprenten

Kansloos antwoord op een serieuze vraag, tot zover de beschuldigingen.
  16. Exotic

Spotprenten

graag verduidelijking van deze accusaties.
  17. Exotic

Top 20

1. Mystery 2. Gentle 3. Level Up 4-12. House 26. Henk Verman de rest is aanhangsel mvg
  18. Exotic

Spotprenten

Oele flopt, wie had het kunnen denken
  19. Exotic

Statement Sense.

Dat je geen 360graden front hebt zoals House dat voor een aantal weken heeft gespeeld. Nu de kaarten tegen hun zijn gekeerd gaan ze allemaal ineens stoppen. Dat er dan nu dingen als stabs en unfair play worden aangehaald is natuurlijk complete onzin. Ze zijn gewoon buiten de boot gevallen das...
Bovenaan