Zoekresultaten

1. Predator025

[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Ik zal volgende keer [sarcasm] gebruiken :p
  2. Predator025

LIjkt me logisch dat zijn immers de nummers waar niemand wat aan vindt en waar mensen zich dus voor schamen goeden
  3. Predator025

[WIELERPRONO] Tour de France 2021 (26/06 - 18/07)

Ik denk steeds dat het niet slechter kan worden, maar nu kan het toch echt niet slechter worden? :D
  4. Predator025

Potdikkie Calamus een paar ronden geleden betichte je me nog van slechte smaak en nu geven we elkaar zowaar 12 punten
  5. Predator025

Tering wat een slagveld.
  6. Predator025

Cavendish vs. Greipel: oude tijden herleven! :D De 25 namen die het gaan doen zitten weer in je inbox Bappos
  7. Predator025

Ik doe niet aan lezen zoals je merkt XD
  8. Predator025

Dan had je den duck ook moeten DQen die jatte mijn openbaar gemaakte voorstel :p
  9. Predator025

Als er nooit consequenties hebben gestaan (of enige aankondiging hierop) dan moet je niet verwachten dat mensen zich ineens gaan conformeren aan een steeds korter wordende deadline :p
  10. Predator025

Kan degene die dit nummer heeft ingezonden zichzelf overigens bannen? Puur een informatieve vraag. Bij voorbaat dank :D
  11. Predator025

@Candiu wellicht kun jij seizoen drie opstarten? Qua tijd duurt dit seizoen immers al langer dan het eerste seizoen :biggrin:
  12. Predator025

[WIELERPRONO] Criterium du Dauphiné (30/05 - 06/06)

Dit is de eerste waarbij ik het even natel, maar deze snap ik zo snel niet. Pedersen is al vrij vlug in de ronde afgestapt, dus ik zou nu Hart moeten hebben (1e reserve). Als ik dan alles bij elkaar op tel dan kom ik op 76. EDIT: Dit had moeten zijn: 86, telde blijkbaar niet eens zelf alles...
  13. Predator025

[WIELERPRONO] Tour de Suisse (06/06 - 13/06)

Zag inderdaad dat de eerste renner pas na tweeën vertrok, dus daarvoor nog ingestuurd :)
  14. Predator025

[WIELERPRONO] Tour de Suisse (06/06 - 13/06)

Helaas te laat. Volgende keer beter
  15. Predator025

[WIELERPRONO] Criterium du Dauphiné (30/05 - 06/06)

Volgens mij heeft zowat iedereen wel wat sprinters, alleen heb jij precies de goeie voor de 1e etappe. (Colbrelli zelf vergeten wat matig oei ripkes :biggrin:)
  16. Predator025

[WIELERPRONO] Giro d'Italia (08/05 - 30/05)

Oei oei oei nog net buiten het podium gevallen in extremis. Het was een leuke ronde!
  17. Predator025

Eerste waar ik aan denk is viva la vida van coldplay wat vol zit met directe verwijzingen naar dit spel. Volgens mij genoeg te verzinnen :)
Bovenaan