Zoekresultaten

1. Leaving Behind

Katapulten afschaffen

Heh?
  2. Leaving Behind

W95 instellingen

@Duckje kunnen we als community weer eens wat meer meedenken over instellingen? Eigenlijk wil ik vooral een moraalloze farmwereld. Lekker nolifen!
  3. Leaving Behind

Katapulten afschaffen

Dit is echt appels met peren vergelijken. Het 'zaniken' in het andere topic ging specifiek over de beurs en dat is, zoals bekend, een spelelement dat Inno kan uitzetten. Voor kata's geldt dat deze altijd al in het spel hebben gezeten. Ik zeg niet dat ik het eens ben met @The Exotic Fruit...
  4. Leaving Behind

Rate de Speler - Wereld 93

En daarom doen we dat niet. Wordt nog een leuke wereld :wink:
  5. Leaving Behind

Goldenawards

Preach it @potje !
  6. Leaving Behind

Goldenawards

Transgender van het Noorden
  7. Leaving Behind

Goldenawards

En ja hoor, daar komen alle billenmaatjes van Act of Divinity elkaar even helpen
  8. Leaving Behind

Golden awards #71

Er zijn dan ook weinigen wijzer dan u, vergeet dat niet!
  9. Leaving Behind

Golden awards W94

Nee bedankt, lijkt me niks
  10. Leaving Behind

Golden awards W94

hoe vaak staat er nu twee maal stront in een zin dat is meer inhoud dan de meesten aankunnen! respect voor de persoon is ver te zoeken heden ten dage, superkneusje???
  11. Leaving Behind

Golden awards W94

wat een strontanalyse echt heel stront
  12. Leaving Behind

Duidelijker inzichten in PP

Dislectie, ik vind hem mooi gevonden!
  13. Leaving Behind

Pushen in 2023

Wat is er met je username gebeurd Bas?
  14. Leaving Behind

Pushen in 2023

Ongeletterdheid kan veel schaamte met zich mee brengen. Ik ben blij dat jij gewoon uitkomt voor je gebreken! Ik heb geen zier begrepen van deze zin, maar er zit veel in me dunkt. @Duckje na jaren inactief te zijn geweest ben ik dat nog steeds. Wel lees ik zonet de beginpost voor het eerst. Mag...
  15. Leaving Behind

spotprenten

Na gedegen onderzoek, ben ik op onthutsende informatie gestuit. Alvorens deze te delen, wil ik zeggen dat ik blij ben dat @Novitius de betrouwbaarheid van de fabeltjeskrant heeft. Gelukkig heeft hij nooit de vv gehad van Accidental Genius. Wie dat echter wel heeft gehad, zal u doen laten...
  16. Leaving Behind

spotprenten

Ik ga dit eens tot op de bodem uitzoeken, want dit is heel frappant!
  17. Leaving Behind

Updates discussietopic

Eindelijk!
  18. Leaving Behind

Nee
  19. Leaving Behind

Leuk gedaan; een lap tekst met lulkoek die je jaren terug nog vaker zag. Ben bang dat je de enige gaat zijn die er moeite in stopt, maar vingers gekruist.
Bovenaan