Zoekresultaten

1. Conceived by Communism

Praattopic

Haha mooi! Jordi hier van Asteria*. :) Akkoord.
  2. Conceived by Communism

Praattopic

Norey staat paraat
  3. Conceived by Communism

[Profiel] Black Snow

Het is nog steeds totaal geen thema. Waar wil je dat in verwerkt? Wil je gewoon letterlijk een foto van alleen maar zwarte sneeuw met een naam erop? Of wil je er nog effecten in? Wil je zwarte sneeuw dat als neerslag valt over een bepaald scenario? Stad, oorlogsfoto? Dickpick? Een picmaker kan...
  4. Conceived by Communism

W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Hallo waar is mijn ww?
  5. Conceived by Communism

Feedbacktopiq

Loooooooool
  6. Conceived by Communism

Ice en Melt.

Gelukkig boeit jouw mening niet, doei.
  7. Conceived by Communism

Ice en Melt.

Nee dat is niet waar. :)
  8. Conceived by Communism

Ice en Melt.

9. Conceived by Communism

Case Vanquisher.

Innosmurf die zich als een rationeel persoon gedraagt is dan ook niet echt iets wat je zomaar kan zeggen.
  10. Conceived by Communism

Wereld 86 - Feedbacktopic

Heel slechte instellingen in my opinion. Wereld waar de troepen sneller lopen, zonder toren, op 50 ms, edels die 75 velden lopen: dat is echt veels en veels te ver. Combinatie van al die dingen maken dit helaas geen wereld om "effe" te spelen, zeker gezien het besluit rond steam nog niet...
  11. Conceived by Communism

Spotprenten

Je slaat de spijker op z'n kop. Dat het inconsistent was bleek al vanuit w84, daar zijn er ook gevallen algemeen bekend waar iets dergelijks gebeurd is. Het lijkt nog steeds willekeur te zijn, en dat gaat de kwaliteit van dit spel echt zwaar tegen. De maatregel dat Steam en browser al niet meer...
  12. Conceived by Communism

Top/ flopspelers

Beetje doorgeslagen Triador, je klinkt net als een of andere boomer die vast is blijven hangen in het verleden i.p.v. met de tijd mee te gaan.
  13. Conceived by Communism

Spotprenten

Klopt nog steeds geen bal van hoor
  14. Conceived by Communism

Conceived by Stabs

Ik reageer alleen even kort hierop, want zoals de meeste weten speel ik al een tijdje niet meer. Deze PM dateert echt van het begin. Frank wilde met zijn account naar de stam Ice gaan, maar daar wilde ik niet beginnen. Ik gaf daarbij aan een andere stam te joinen of zelf te maken. Dat je...
  15. Conceived by Communism

Voorstellen Classic 30

Ander vraagje: gaan de boostregels hier ook gelden?
  16. Conceived by Communism

Spotprenten

Gisteravond heeft karma deze spotprent gezien, zullen we maar zeggen? :biggrin:
  17. Conceived by Communism

Updates discussietopic

Wat een kutspel is 't ook he.
  18. Conceived by Communism

Spotprenten

Spiejon.
  19. Conceived by Communism

Spotprenten

Melvin!
  20. Conceived by Communism

Spotprenten

Bovenaan