Zoekresultaten

1. Top/Flop stammen

.The Unlockervandaag om 23:46 uur Er was eens.. Een jongen. Een die jaren lang zijn snickerpapiertjes verzameling aan het uitbreiden was. Vol genot struinde hij het land af, dit alles voor zijn grote passie. In zijn huis bestond alles uit snickerpapiertjes, of nja huis, het was meer een grote...
  2. Top/Flop stammen

Disclaimer: Deze bijdrages zijn vrijwillig geleverd en met toestemming mochten deze gepost worden. Deze inhoud kan schokkend zijn voor sommige Willems. - Brecht Da Vinci - Anoniempje Jann0 Nmr 1 noob van de groep :) xxx Pyro Ook dank aan Alex en Roel die al gepost hadden :D
  3. Top/Flop stammen

Als je ffkes hebt. Ben in samenwerking bezig aan een collage.
  4. Top/Flop stammen

Vind toch dat Willem van Dr.Snuggles de grootste noob blijft :eek:. De geliefde 882-leider.
  5. Actieve werelden: Casual 5 - Hopelessly Lost | Casual 1 Bloemkool4life.

Actieve werelden: Casual 5 - Hopelessly Lost | Casual 1 Bloemkool4life.
  6. Actieve werelden: Casual 5: Hopelessly Lost | Casual 1 Bloemkool4life.

Actieve werelden: Casual 5: Hopelessly Lost | Casual 1 Bloemkool4life.
  7. Spotprentjes

Schijnbaar tellen jouw dorpen dan als BB dorpen :P. Nog bedankt eh!
  8. Actieve wereld: Casual 5 - Hopelessly Lost

Actieve wereld: Casual 5 - Hopelessly Lost
  9. Feliciteer Ice

Beste AF-gangers, Trains is de laatste tijd zoveel negatief in het nieuws gekomen. Wij willen ons imago dus weer een beetje opkrikken (sst geen commentaar a.u.b.). Wij van Trains willen wat terug doen voor onze medemens. Iedereens grote vriend @icenice is op 19-08 jarig. Stuur een inc naar...
  10. Update oude werelden: W52 Gluteus-Maximus/ W54 Hopelessly Lost/ W55 Ltdarky

Update oude werelden: W52 Gluteus-Maximus/ W54 Hopelessly Lost/ W55 Ltdarky
  11. Oude werelden: W47 Darkus Warior/ W49 The Age Of Nobility/ W50 Orphan Tears

Oude werelden: W47 Darkus Warior/ W49 The Age Of Nobility/ W50 Orphan Tears
  12. Top / Flopstammen

Op dit moment kan ik niet ontkennen dat ik respectloos ben tegen jou. Respect moet je echter verdienen eh. Verder snap ik je reactie niet helemaal als ik naar mijn laatste post kijk. Op het moment dat zelfs Ice mij steunt dan vind ik dat genoeg zeggen. Maarja als je naar de lijstjes kijkt dan...
  13. Top / Flopstammen

Ik denk dat ik hier vooral laat zien wat voor een persoon jij bent. Ik deel normaal geen screenshots, maar Tai toch. Ik denk dat niemand respect voor jou heeft.
  14. Top / Flopstammen

Nee je vindt het totaal niet vies...
  15. Top / Flopstammen

Eigenlijk is het de MB van Tai Chi. Ik denk dat ie daarom zo pissig is :p Maar ik ontken ook niet dat het een CF is. Maarja hij wil niet meer via PM praten haha. Hij was wel zo lief om aan te geven dat we weer een discussie gingen hebben.
  16. Golden Awards

Als Zooi speler mag ik andere noob noemen omdat ik de noob kennis heb eh :x En ik kan geen deftig lijstje maken als jij niet actief bent... Wie moet ik nu bij beste speler etc. zetten
  17. Golden Awards

Idd... Dan ben jij al weer naar de rim gevlucht :P
  18. Golden Awards

Hij heeft zichzelf deze titel gegeven dusja :x Bovendien gaf ik als beste leider Draakje bij gebrek aan beter aan en ontbrekende kennis van de Puppet leiding. Het feit dat men niet al te vaak rekening houdt met Trains heeft tot onderschatte stam geleid en als beste stam heb ik natuurlijk voor...
  19. Golden Awards

Beste speler: King of Pvm. Farm addict dat het is. Beste stam: Ik moet hier toch voor mijn eigen stammetje kiezen. De enige van de grotere stammen die al sinds dag 1 bestaat. We hebben zelfs nog steeds dezelfde kern. Persoonlijk denk ik dat Trains nog ver kan komen. De beste stam speler...
  20. Top / Flopstammen

Volgens mij is Tick! aan het shoppen geslagen bij Quiem