Zoekresultaten

1. Anthraxxis

Forum account bericht - wat is dit?

Hallo Anthraxxis, Zoals je wellicht weet, zullen we de Tribal Wars-forums binnenkort bijwerken. We hebben gemerkt dat je forumaccount overeenkomt met een in-game account met dezelfde naam. Als dit je account is en je er nog steeds toegang toe heeft, hoef je je geen zorgen te maken - je bent in...
  2. Anthraxxis

gender diversiteit

Beste mensen, We hebben aardig wat drama gezien op dit forum. Lady Sophie die zich voordeed als vrouw maar uiteindelijk een man bleek te zijn, en ook waren er veel twijfels over @firedrakan. Maar hebben we ons hier niet laten leiden door cis sexisme? Op basis waarvan menen wij het recht te...
  3. Anthraxxis

[Inschrijftopic] weerwolven van wakkerdam. fortniters zijn gemeen :(

hallo nieuw topic voor nieuwen game. het concept is als volgt. Echte gamers spelen playerunknownbattleground, maar ze zijn geinfiltreerdtdtdt door gemene fortnijders die teamkills doen tijdens het spelen en zo het spel verpesten. Wie vangt ze voordat het team sterft door teamkills ipv door de...
  4. Anthraxxis

afschaffen farmen

als we nou het farmen afschaffen kunnen spelers weer met mindere mensen op 1 account waardoor er meer spelers komen op triebelwars en de werelden weer voller worden als tegenactie gaat dan de grondstofproductie per level omhoog om het productieverlies te compenseren en er zijn dan ook...
  5. Anthraxxis

winterpenen

wie doet er ook mee aan de olympische winterpeen eetwedstrijd
  6. Anthraxxis

Free becciegodin

Tt zegt genoegt
  7. Anthraxxis

bureaustoel kapot

ben ik nu officieel dikker dan blobbe?
  8. Anthraxxis

gezocht PUBG

mensen die pubg spelen. en nog squads zoeken. leeftijd 18+ microfoon ++ verder geen eisen
  9. Anthraxxis

beoordeel de pc topic

https://goo.gl/8kdZDT suggesties voor verbeteringen??
  10. Anthraxxis

Het grote kan me niet vermannen topic

Mo Maa gaaaaaast
  11. Anthraxxis

[Inschrijftopic] weerwolven van terug to the basics

geen gedoe geen gezeik non claim non network valsspelen mag. goede rollen: burgers slechte rollen: wolf laat maar zien dat jullie skills hebben? 1. 2. 3. 4. enzovoort
  12. Anthraxxis

[Discussietopic] Het almaar dalende niveau bij wvw

GEgroet, Vorige ronde viel mij op dat er wel erg beroerd gespeeld wordt bij wvw. Goedjes kunnen amper nog wolven vangen. Het was zelfs zo erg dat ze in bewezen goedjes de grootste kans op een wolf zien. Echter maken de goedjes het elkaar zo moeilijk mogelijk. Als er vroeger een goedje dood...
  13. Anthraxxis

Orcfighter gezocht!! beloning is hoog

Ik zoek Orcfighter namens zijn fanclub. melden in dit topic of in privebericht naar mij als dit topic niet meer is. mvg de voorzitter van de Orcfighter fanclub
  14. Anthraxxis

[Speeltopic] surprise jubileumpotje

1 2 etc
  15. Anthraxxis

autisten topic

ik deed er 5 minuten over om uit te vinden hoe ik een autistentopic maak
  16. Anthraxxis

Concept: TW bokaal

Goedemiddag allen, Jaren terug ben ik begonnen als tribalwars speler. Later kwam ik terecht op dit forum en daar zit ik nog steeds. Door de jaren heen heb ik opgemerkt dat tribalwars meer dan een spel is. Veel spelers zijn allang geen spelers meer of hangen enkel bij een account eraan voor...
  17. Anthraxxis

het grote

waar zijn alle topiksen gebleven topic
  18. Anthraxxis

het koala grote beren topic

Dus hier mag niet gepost worden. Groetjess
  19. Anthraxxis

kata item

verpest het spel dat niemand dit ooit eerder bedacht heeft omg ! als je hem zelf heb is het leuk maar als je hem tegen je heb kan een noobje je reusachtige clear weerstaan door wat kata bij elkaar te brengen :o wat een onzin zeg dit item ik stel voor dat hij verzwakt wordt??
  20. Anthraxxis

Meeting!

Lieve mensen maar ook stoute mensen, Traditioneel wordt er elk jaar een meeting gehouden voor mensen die op tribalwars komen. Vroeger, heel vroeger, werd dit georganiseerd door het tw team, wat hele leuke meetings opleverde. (wie is er nou niet geweest?) Voorgaande jaren werden ze steeds...