Zoekresultaten

1. Megustaa

Top/Flop Stammen

Jij bent zeer lachwekken gap, ik ben gestabbed door Darkheerser. Zat in de stam, verliet de stam om verschillende redenen en dag erna kreeg ik edels/clears van Darkheerser. Jouw P&P bereikt echt nooit een hoogtepunt hé? Jezus
  2. Megustaa

Top/Flop Stammen

Dit was toen we Mrmohawk zijn kant nog niet hadden gehoord. Verder heb ik ook nog steeds geen bewijs gezien van een stab. Het is zeker niet de meest nette actie die deze wereld is gebeurd. Dit heb ik als TAD speler ook aangekaart binnen de stam. Je hebt ons woord dat hij zo’n acties niet meer...
  3. Megustaa

Top/Flop Stammen

W70 of classic? Ik heb wellicht wel een plekje voor jou op deze wereld!!
  4. Megustaa

Top/Flop Stammen

Wat doe jij hier?
  5. Megustaa

Top/Flop Stammen

Ja klopt, gewoon zorgen voor actieve toppers en je hoeft zelf niets te doen op je acc! Een aanrader
  6. Megustaa

Top/Flop Stammen

Voor iemand die wel speelt, doe jij ook niet veel hé
  7. Megustaa

Top/Flop Stammen

Eerst en vooral is een nap van 2 dagen BS en kan je even goed geen nap sluiten. Als stamleider zijnde had INNI hier beter ook eerst onderling een deal voorbereid in plaats van van 5 dagen naar 2 te gaan omdat de stamleden 5 te veel vinden. Je geeft al een afspraak die je eigenlijk zelf niet kan...
  8. Megustaa

Top/Flop Stammen

Wel grappig dat INNI zo'n grote mond hebben. Gisteren zeiden ze nog dat ze de beste van INNI en onze stam in één stam moesten zetten, zodat de spelers die het verdienen deze wereld kunnen winnen. Ook zeggen ze dat Pion nog staat dankzij hun en dat ze ze niet hoog inschatten. Als ik jullie was...
  9. Megustaa

Spotprenten

Op wat slaagt dit?
  10. Megustaa

Praathoek

Vraagje, de nieuwe regel van pp kopen, dat markt bv 18:1 staat, geldt deze voor alle toekomstige werelden? Is dit de nieuwe standaard geworden? Ik heb vandaag eerste x markt geraadpleegd en vindt het een vrij aparte nieuwe regeling.
  11. Megustaa

Stelling van de dag

Gekke Mike
  12. Megustaa

Stelling van de dag

Snap niet dat er nog gereageerd wordt op hem :p
  13. Megustaa

Top/Flop Stammen

Moet je trots op zijn met 6 leden meer in totaal.
  14. Megustaa

Top/Flop Stammen

Johnny noobs English?
  15. Megustaa

Wereld 72 feedbacktopic

Zijn jullie weer een grote premade begonnen jongens???
  16. Megustaa

Discussie: Het de-activeren van het herlocaliserings-item

Mooie input van iedereen
  17. Megustaa

Top/Flop Stammen

De moed niet opgeven!
  18. Megustaa

KataAfspraakTopic

Bah, vies spel
  19. Megustaa

Kerst

Fijne feestdagen peepz
  20. Megustaa

Top/Flop Stammen

Er beginnen weinig spelers opnieuw omdat de werelden net kleiner zijn en je een te grote achterstand hebt. Vroeger kwam je in de rim terecht als je herstarte, nu niet meer omdat er geen ‘rim’ meer is