Zoekresultaten

1. Destiny

Met welke 10?

1. Tim (Slave), mijn slaafje, altijd erg gezellig en wanneer hij actief is een toffe speler om erbij te hebben. 2. Dennis (Rare Species), Erg goed in blitzen verneuken, ieder account heeft een noob nodig om de schuld te geven. 3. Glenn (god4strike), Zijn tijden zijn te heerlijk, verslaafd aan...
  2. Destiny

AUT

@Gethope, hmm denk w36 dan. Ah oke, dan weet ik genoeg, thanks voor je reactie :)
  3. Destiny

AUT

Wie is AUT?
  4. Destiny

AUT

@Gethope , even offtopic want ik kom je nu tegen, mag ik vragen wie jij bent? ongeveer 2 a 3 weken geleden was er een account genaamd 'gethope' die 4k pp had gestolen van mijn account. Ben jij dezelfde speler? Tevens heb ik je als vriend, maar ik heb geen idee waarvan ik je moet kennen.
  5. Destiny

Met welke 10?

Echt toevallig dat wij hetzelfde over elkaar denken :eek:
  6. Destiny

Rapportjes

Beter teveel, dan te weinig!
  7. Destiny

Golden Awards

Wa een kutlijst, nieteens met mij in de stam willen :(
  8. Destiny

Topstammen

Die knippen en plakken stukken van skype bewijzen nogsteeds geen Moer? Het eerste stuk gaat over mijn gedrag, en niet mijn inactiviteit. Het tweede stuk zeg ik inderdaad te stoppen, omdat ik geen zin had om op een acc te spelen die mensen een random kicks geeft. Jij irriteerde je aan mijn...
  9. Destiny

Topstammen

Met de eer strijken? wanneer heb ik dat ooit gedaan? Je loopt weer fabeltjes te verkondigen. Je zei letterlijk dat je zelf fout zat om mij te kicken. Waardoor ik terug kon komen. Geen feiten verdraaien ;) Je kan het nu gaan ontkennen maar ik logte op de tijden dat ik had aangegeven. Dat ik dan...
  10. Destiny

Topstammen

Donderdag, vrijdag & zondag middag* Hij snapte het zelf later nietmeer want ik mocht terugkomen. Maar vond het een rare actie.
  11. Destiny

Topstammen

Ja, Jan weet wel wat ik bedoel. Anders kan je me even op skype aanspreken :)
  12. Destiny

Topstammen

Omdat ik mijn zin niet kreeg? Ik keer mijn co, in tegenstelling tot jij, de rug niet toe dus speel ik liever met hem samen ergens anders dan alleen. :) Was puur eerst bij finity omdat ik een acc zag bij spelergezocht. Niet omdat ik finity zo geweldig vind ofzo.
  13. Destiny

Topstammen

Nja jan noem ik geen co :rolleyes:
  14. Destiny

Topstammen

Jan?
  15. Destiny

Topstammen

Ben je lauw a mattie? Geen idee van die dat AF acc is? En waar is het precies mis gegaan?
  16. Destiny

Topstammen

Oh, we got a badass. Verwijten gooien maar onbekend blijven. Zegt alweer genoeg over hoe serieus we je moeten nemen. :rolleyes:
  17. Destiny

Topstammen

Wie ben jij?
  18. Destiny

Topstammen

Ik mag hopen dat je loopt te trollen? Of je 50 clears doodloopt met 0 resultaat of de helft van alle stamclears is wel echt een verschil. Maar ga jij voortaan maar lekker scouten met 400 clears. Kunnen we nog meer lachen. :rolleyes:
  19. Destiny

Topstammen

Opsomming voor jou: 1. 400 clears doodlopen zonder winst en minimale verlies bij de vijand is een top resultaat. 2. 400 clears doodlopen is nodig om scouts info te krijgen van de vijand. 3. Ongepland een massa doen is alleen voor topstammen want die zullen echt effect hebben. 4. De def die Anb...
  20. Destiny

Topstammen

Nee je loopt zeker voor de lol even 400 stamclears kapot met minimale verliezen bij ANB. Mag hier dan net spelen maar deze aanval was gewoon triest. Niks meer, niks minder....