Zoekresultaten

1. Anthraxxis

Discussietopic: Boosten, waar ligt de grens?

Haha ik weet nog wel dat er vroeger gedreigd werd met een tribalwars ingame ban als ik me bleef misdragen op grepoelis. Uiteindelijk is die ban er echt gekomen op mijn 115punten account xD
  2. Anthraxxis

Jeetje hoe meer ik lees hoe verder tw spelers zijn afgegleden. Alleen nog maar bezig met methodes om te cheaten. Had je in de goede oude tijd toen ik aan de top stond geen last van. Toen wonnen de werklozen
  3. Anthraxxis

Diep v a n binnen is iedereen het met me eens.
  4. Anthraxxis

Het probleem is dat spelers geen eigenwaarde meer hebben en alles doen om te winnen. Nou wat een pret als je al cheatend op 1 komt
  5. Anthraxxis

als je elke wereld met steeds dezelfde spelers start ben je gewoon een droeftoeter die geen enkele skill in dit spel heeft. dan kan je beter iets anders gaan spelen. Beste oplossing zal dan altijd zijn om gewoon 1 speler per account te laten spelen. en dus niet allemaal grijs gebied...
  6. Anthraxxis

gewoon geen regels maken en kijk maar ff wat je doet. waarom willen jullie altijd alles reguleren?
  7. Anthraxxis

Forum account bericht - wat is dit?

hoe kan ik dan een supprot indienen als ik mijn ww niet weet om de vraag te stellen?? :D
  8. Anthraxxis

Praattopic

stalov hoor jij om 2 uur snachts niet in bed te liggen @Stalov
  9. Anthraxxis

Straks heet je palmbomenglenn?
  10. Anthraxxis

nouja dan zullen jullie in de nabije toekosmt geen kwaliteitsposten meer van mij krijgen. jullie eindelijk blij
  11. Anthraxxis

degene die mijn ingame account heeft heeft geen baat bij mijn forumaccount omdat er niet meer wordt gespeeld ingame….
  12. Anthraxxis

nee is niet meer van mij. heb hem als jeugdzonde ooit afgestaan :(
  13. Anthraxxis

Hallo Anthraxxis, Zoals je wellicht weet, zullen we de Tribal Wars-forums binnenkort bijwerken. We hebben gemerkt dat je forumaccount overeenkomt met een in-game account met dezelfde naam. Als dit je account is en je er nog steeds toegang toe heeft, hoef je je geen zorgen te maken - je bent in...
  14. Anthraxxis

Happy birthday :o

Gefeliciteerd flobbe
  15. Anthraxxis

Kerst/Oud en nieuw stop

Wat wil je als je naam grap is
  16. Anthraxxis

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

Robbe heeft onlangs gedate met iemand . Uiteindelijk voldeed ze niet aan zijn hoge eisen. Hij wou n namelijk dat zij de 1e Date betaalde
  17. Anthraxxis

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

het mooie van stalov is dat hij altijd vol was over zijn eigen werkprestaties maar hij altijd wel degene was die uiteindelijk geen werk meer had?
  18. Anthraxxis

Kerst/Oud en nieuw stop

huh heeft ze hem eraf gebeten LUL LUL LOL KAPPA
  19. Anthraxxis

Kerst/Oud en nieuw stop

geen dank voor mijn goede raad