Zoekresultaten

1. Pushen in 2023

Je kunt beter de regels afschaffen dan deze halfbakken regels die alleen maar de eerlijk spelende spelers duperen. Ik wil best praten om te komen tot iets beters dan dit. Alleen als je zo achteraf - af en toe - gaat beoordelen dan kan iemand profiteren van het boosten t.o.v. de spelers die dat...
  2. Toppers & floppers

DNA flop. Je speelt al met een bg, een secret achtste lid in een andere stam en dan ook nog gaan clusterfucken en meer partners regelen... De meest kansloze stam prijs is van Profit naar DNA gegaan.
  3. Praattopic

Heey cavia
  4. Praattopic

Je had ook zelf het fatsoen kunnen opbrengen?
  5. De meest trieste persoon van wereld 90.

Een antwoord zal nu wel niet meer komen gok ik zo? Nu grote uil het boek dicht geslagen lijkt te hebben ingame...
  6. Automatisch Updatende Kaartjes van Paul the Paladin

Forummod? Wat is dat? Bestaan die nog?
  7. Golden Awards

Dikste wannabe in het spel: Rogier De Sukkel van LKO. Omdat hij een GA topic start zonder een lijstje te droppen.
  8. Het 3 woordenspel

Grondstoffen kocht voor
  9. Praattopic

Schamen of realistisch? Ik gok dat veel van die 10 spelers op een account anders niet eens meer zouden spelen. Simpelweg omdat het door de veranderde levenssituatie anders onmogelijk zou zijn om TW te kunnen spelen. Daarnaast doen veel het ook alleen maar voor de gezelligheid en zijn ze niets...
  10. Profiel pic gevraagd!

Of een foto van Rob?
  11. Toppers & floppers

Hardlopers zijn doodlopers. Jullie hebben misschien een slag gewonnen, maar niet de oorlog. Early boeit geen reet. Zeker niet wanneer er zo kansloos met pp gesmeten wordt.
  12. W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Dat past goed in het spectrum der uitdaging
  13. Updates discussietopic

Probably nothing.
  14. Spotprenten

Dit is een andere.
  15. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

@Poo. @DenDuvel & @poeikes volgens https://forum.tribalwars.nl/index.php?members/&key=staff_members
  16. Praattopic

Jij laat je zelfs naaien door incompetente mb's die dorpen verliezen aan de vijand terwijl je al gewaarschuwd bent.
  17. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Logisch ja. Realistisch is het helaas niet. Duckje doet iets teveel aan het Duckisme
  18. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Even een punt ter verdediging van de moderators. Zij en ook Duckje hebben hier geen stem in. Dit is gewoon iets wat besloten wordt vanuit het hoofdkantoor van Innogames. Dat maakt overigens niet dat het daarmee deze maatregel minder ridicuul maakt. Maargoed dat ze in Hamburg alleen Dollar en...
  19. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

@Duckje
  20. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Bij boosten was de verhouding wel gelijker. O.a. Jurriën en ik (Martijn) waren hierbij aanwezig. Nog een aantal meer ervaren spelers, maar waar ik de namen niet meer van weet. Alleen kwamen wij er toen ook niet uit met het TW team en was het toen ook schimmig.
Bovenaan