Zoekresultaten

1. potje

Praathoek

Wat vinden we hier dan van? 2m punten, 323 overnames waarvan dit de 8 tegen innames zijn. Slechts 1 hiervan is niet direct een foutje of intern. Deze guy heeft wellicht 1 recap gehad. Bij zijn 315 "vijandelijke" overnames. To be fair, de helft is barbarendorp, maar toch.
  2. potje

Praathoek

rook 1 en 2 zullen geen boosts zijn gezien de odd maar somehow hebben die wel de helft van zijn dorpen voor hem uitgebouwd. :)
  3. potje

Praathoek

Ja net als de andere kant. Stamlimiet en boostregels hebben weinig nut op deze manier toch?
  4. potje

Praathoek

Kan iemand mij uitleggen waarom een 200k speler geband wordt voor boosten terwijl bijv argh 7m punten aan mb's heeft?
  5. potje

Mijn comeback

Hoe bedoel je spoedig? Jullie zitten daar al lang.
  6. potje

Praathoek

Ik heb een simpele trick die dit voor altijd oplost:
  7. potje

Praathoek

8. potje

Het WK BB-dorpen edelen

Wie zit er allemaal nog in de race?
  9. potje

Praathoek

Nee, dat kan wel. Het is enkel naar andere spelers om boosten te voorkomen.
  10. potje

Praathoek

Met mijn 35k punten op rang 150 vind ik dat de wereld net begonnen is. Rang 25 heeft met 100k punten. En dan klagen dat de werelden kleiner worden, terwijl je iedereen buiten de top 25 buitenspel hebt gezet met je geboost. Speel het spelletje gewoon normaal joh.
  11. potje

Praathoek

cara delevigne is nu eenmaal een knapperd
  12. potje

Praathoek

Is elke wereld zo, snap niet dat er nog mensen versteld van staan. Defiance heeft wel een leuk stamplaatje though.
  13. potje

Het WK BB-dorpen edelen

Gelukkig gaan de spelers om mij heen op grijs waardoor ik mooie bbs kan edelen, anders was ik wellicht ook gedisqualificeerd.
  14. potje

Praattopic

15. potje

Praathoek

Ik zit met enkel bee bees meestal wel aan het limiet.
  16. potje

Praattopic

Gevolg, geen oorzaak.
  17. potje

Mijn comeback

Ik weet niet hoeveel serieuzer je nu precies speelt, maar ik heb hier de tijd/energie ook niet voor.
  18. potje

Nasty tactics

"Forum Personality"
  19. potje

Mijn comeback

Er is een farmlimiet, dus ja... Zegt niet zoveel.
  20. potje

Auto Updating Maps NL88

Wat is panda en waarom staan ze rang 3 odd? Vlaggenfarmen ipv wereld sluiten?
Bovenaan