Zoekresultaten

1. freaker play

[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Ik zet alvast mijn bm stem op blueknife Zat gisteren te overwegen om op blood te stemmen voor bm maar nog niet echt goedjes vibes bij hem. Heb vorige potjes niet gelezen maar heb hem nog niet zo uitgebreid zien posten als goedje. Ps: ik probeer na mijn werk wat actiever mee te doen
  2. freaker play

Was maar een grapje, je speelt best wel goed sinds je terug bent op deze forums. Ik wacht zoals altijd nog even af met het stemmen op een bm.
  3. freaker play

Succes iedereen! Heb een paar potjes niet meegedaan dus heb niet echt zicht op wie er actief is en zich goed inzet. Blood is bm waardig nu? :eek:
  4. freaker play

[Inschrijftopic] WvW #341

1. Bombino 2. Bob 3. Babbos 4. Boh 5. Bash 6. Be benige bechte 7. BloodWolf 8. Berouac 9. Tigor 10. Drl Alt Delete 11. Jan1996 12. Laila (als het maandag start) 13. Anthraxxol 14. FloofyPanda 15. Rinske 16. Simoen 17. CL 18. Candiu 19. KS 20. Materlotti 21. Freaker
  5. freaker play

[Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

oh well, potje was normaal al gisteren afgelopen als ze mij niet hadden gelunchd haha
  6. freaker play

Ik overdenk altijd alles en zou er niet van verschieten als ik mis ben, maar gelukkig was ik niet de enige die zo verkeerd zat dan o_O
  7. freaker play

Voor moest ik dood zijn en het potje is nog niet over, ik denk dat het ILT/Duvel of Joker/blood is.
  8. freaker play

either way, als we nu geen wolf hebben is het potje sowieso gedaan, zelfs moest er weer geen lunch zijn.
  9. freaker play

waarom zou je op een 3de persoon stemmen duvel, in dat scenario win je nooit als goedje. Het klopt dat ik niet zo veel over ILT zeg, enige die ik eerder als goed aanzie is blood. Ik vind dit nog steeds zo een verdacht ding dat je toch liever joker hebt dan duvel als je ze beiden als slecht...
  10. freaker play

@BloodWolf14 , heb je al tijd gehad om wat te herlezen?
  11. freaker play

Het is wel stil vandaag. We gaan het moeten herleiden naar maximum 2 personen om te stemmen want anders is het sowieso verloren door een last minute switch. Momenteel gaat voorkeur naar duvel, maar sta ook wel open om andere te stemmen mits goede argumentaties
  12. freaker play

Gisteren zat joker op je eerder goedje en duvel op eerder slecht. Vanwaar de switch in prio terwijl je ze nog beiden verdenkt?
  13. freaker play

Ik heb gisterenavond wat zitten denken over joker. Zoals ILT aanhaalt stemt hij pas vanaf dat andere mensen het initiatief hebben gemaakt, maar dekt zijn eigen dan wel in. Bv gisteren gaat hij voor capri maar komt dan al af dat candiu wel goedje zal zijn en dat we naar duvel/ILT moeten kijken...
  14. freaker play

momenteel twijfel ik tussen team van blood/joker of duvel/ILT
  15. freaker play

Wel spijtig dat zowel Candiu als Capri er uit liggen. Kon Candiu niet echt meer linken aan iemand en Capri alleen met Duvel, dus daarom dat ik niet op hun stemde. Ik ben er nog altijd niet uit wie het zijn maar ik blijf er bij dat ik blood eerder als goedje aanzie.
  16. freaker play

Ik denk dat ik al weet wie het lunch target was.
  17. freaker play

Ik zit enorm te twijfelen over Candiu, enerzijds vind ik haar wel verdacht maar ik zou niet echt weten wie er dan samen bij haar past. Ik haalde eerder Capri aan maar had toen niet echt door dat Capri haar stem op Candiu stond en dit nog altijd het geval is. Voor nu mijn stem op Duvel. Post wel...
  18. freaker play

Ik denk dat hij eerder doelt op het feit dat ze bang was dat er op haar ging gestemd worden omdat ze inactief was.
  19. freaker play

Het enige dat ik wil aanhalen is dat moest ze wolf blijken te zijn, dan is de kans groot dat we de andere tussen die 2 andere personen moeten zoeken.
Bovenaan