Zoekresultaten

1. Rinske

[Speeltopic] WvW Speeltopic #354

Goed gespeeld slechtjes , was nog spannend tot het einde
  2. Rinske

Vervloekte wolven Succes goedjes Was iig leuk met wbjimo :b Bedankt voor het potje time.
  3. Rinske

Godver xD ik begin steeds meer te geloven dat je juist wel wolf of welp bent. O wee joker!!
  4. Rinske

hoewel ik joker wel makkelijk vind springen op iedereen die genoemd wordt behalve Jan die hij vanwege gisteren als goedje heeft weggezet? Zie ik joker voor nu niet direct als slechtje. En hij is wel actief en probeert het iig mee te spelen, dus heb hem liever nog in het spel. Maar vind je wel...
  5. Rinske

Ik bedoelde jou Jan. Maar zoals candiu zei had er een komma achter gemoeten. Was daardoor idd misschien niet helemaal duidelijk. Gisteren vond je simeco en blood verdacht omdat ze niet actief waren. Simeco was burger maar wat vind je van blood? Die is ook nog steeds afwezig , mogelijke welp/wolp ?
  6. Rinske

Was ik vergeten tbh. En vond een bm stem op ci wel kloppen dat hij doorheeft hoe andere spelers spelen aangezien vorige ronde pas net paar dagen geleden is.
  7. Rinske

Ik vind dit meer verdacht van jou dan jan. Het is pas dag 1 en er zijn meerdere spelers die maar 1 post hebben geplaatst voor bm. Dus afwezigheid van Simeco is toch niet zo raar, dat je wel gelijk je stem op hem zet zo vroeg op de dag vind ik meer niet kloppen dan zijn afwezigheid. Voor nu Jan...
  8. Rinske

Goed punt Calamus blauw
  9. Rinske

[Inschrijftopic] WVW inschrijven 354

Eyy time!! Leuke nieuwe pf heb je :biggrin:<3
  10. Rinske

[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Goede vragen :) En je had maar goed moeten blijven! Toen je geïnfecteerd werd had je moeten afslaan en weigeren :b
  11. Rinske

Omdat drankje op ketterse wolf gooien geen zin heeft en als dash goedje is dan kon ineens iedereen denken dat ik de ketterse wolf was en de Lynch ineens van bappos afgaat en op een goedje gaat Dus dacht ik bewaar hem maar even
  12. Rinske

Hij was net 25 minuten wolf :b Die moet goedje blijven, wolf heeft hij pech
  13. Rinske

Ik vond je ook een van de betere spelers idd, goed gespeeld!
  14. Rinske

Hoezo :/ Ik zat te twijfelen tussen time , wbjimo en joker.
  15. Rinske

Goed gespeeld wolfjes nonkel had ik zelf helemaal niet door.
  16. Rinske

1 Jokersbrain 2 Jan 3 Smieco 4 Wbjimo 5. Xena 6. CI 7. Bappos 8. Rinske
  17. Rinske

Jij kan zonder ?
  18. Rinske

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Geef niks, zat zelf ook helemaal verkeerd met simeco ; ) Die heeft ook een bm stem tegoed van mij.
  19. Rinske

Succes goedjes Dank voor lijden CI :)
  20. Rinske

Dan had je op simeco gestemd Rob.
Bovenaan