Zoekresultaten

1. BloodWolf14

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Op welke 'jullie' doel je hier? Ik doe niet mee aan dat soort praktijken
  2. BloodWolf14

[Speeltopic] WvW Speeltopic #354

Iedereen is afwezig. En ik moet zo weer door naar werk dus ben er dan zelf waarschijnlijk ook niet tot ergens na de DL. Candiu Moh (rood) slechtje kan ook prima. Voegt zelf ook niets anders toe dan meeloopstemmen
  3. BloodWolf14

Wdym wat denk jij?
  4. BloodWolf14

Ik ben ook wel benieuwd wat een stemming op Candiu doet nu
  5. BloodWolf14

Bappos wolfje Begint de stemming op Jan om laat op de speldag te wisselen naar jou (Joker) om na de nacht Simecos gedrag goed te praten. Als hij voor de DL al dacht dat Simeco goed was en met zijn wissel nog wat had willen bereiken had hij zn stem op Jan laten staan. Beetje aparte gang van zaken.
  6. BloodWolf14

Sorry zie net dat nu de deadline is :s Ik ga straks bijlezen
  7. BloodWolf14

WBJ blauw Blood rood
  8. BloodWolf14

[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Je zou maar vermoord worden door een Heks die denkt dat hij een wolf is ofzo :s Gefeliciteerd slechtjes!
  9. BloodWolf14

[Inschrijftopic] WVW inschrijven 354

1 Jokersbrain 2 Jan 3 Smieco 4 Wbjimo 5. Xena 6. CI 7. Bappos 8. Rinske 9. Blond 10. Dash 11. Rob 12. MOH 13. Candiu 14. BloodWolf14 Hier wachtte ik gewoon op
  10. BloodWolf14

[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Ligt denk ik heel erg aan de hints en aan wie je het vraagt :P
  11. BloodWolf14

Heb je je dat na de nacht bedacht?
  12. BloodWolf14

Als je alleen de stemmen bekijkt dan? Heb wel een overzichtje voor je:
  13. BloodWolf14

Vond dit het meest verdachte postje tot zover. Antra stemt zelf op Joker maar pusht wel mee op Serhat. Lekker En dan ook na de verkeerde lynch gaan opscheppen dat hij het (indirect) wel wist dat de rest fout zat en wil nu Jokertje lynchen. Tenminste, dit laatste verwacht ik nu? @anthraxxol...
  14. BloodWolf14

Ik ga zo eens efkes alles teruglezen. Ben op pagina 4 geëindigd :s
  15. BloodWolf14

Dit zijn dezelfde data? Oftewel zowel BM, lynch en lunch direct vanavond? :P BM voor Joker blauw En voor lynch moet ik zo efkes teruglezen
  16. BloodWolf14

[Inschrijftopic] WVW 353

1.Rinske 2.Dash 3.Bappos 4.Spieder 5.Candiu 6.jan1996 7.rob 8.MOH 9 Xena 10 Jokersbrain 11 Smieco 12. Sultan Serhat 13. Kapoentje 14. Combimbo 15. Nonkel 16. Ctrl Alt Delete 17. Time 18. BloodWolf Vooruit dan maar
  17. BloodWolf14

Inschrijftopic wvw 352

Bump 2. BloodWolf
  18. BloodWolf14

Wvw 350!!!!

Wolfjes?
  19. BloodWolf14

Wvw 350!!!!

Ik heb gemerkt dat er weinig activiteit is en de stemmen op mij prima lijken te zijn. Joker en Rinske hebben mij aangesproken privé en in die wolvensjet kun je zien wie er kort aanwezig is geweest. Ik vind de easy meeloopstemmen van zowel Dash als Moh verdacht tbh. Ze zijn beide zelfs nog...
  20. BloodWolf14

Wvw 350!!!!

Je stem blijft wel staan op het meta-argument?
Bovenaan