Zoekresultaten

1. De tijgervachtoorlog

Hadden jullie iets anders verwacht dan? Het is nu een beetje aansukkelen met z'n allen tot jullie besluiten de wereld te laten eindigen. Wel verdient gewonnen overigens!
  2. The war on running ducks

Wij zijn al maanden niet meer in oorlog dus zie niet waarom we er nog in zitten. Wereld is toch al zo'n beetje voorbij? edit: trouble in paradise overigens? zie ineens een deel van de harde rebels kern zich afsplitsen.
  3. De tijgervachtoorlog

Sedu je flink heeft belazerd? Een half jaar lang alle def in zijn dorpen bewaren en vervolgens gewoon de stam verlaten omdat je geen leider werd gemaakt. Marcel, ik heb veel lol met je gehad maar dit is echt pure onzin, dat weet je zelf ook. We zaten vrijwel altijd op een lijn, over alle...
  4. [In behandeling] Stamopdrachten!

Zijn er stammen die er enigszins toe doen zonder actief forum dan? kan me het bijna niet voorstellen. Maarja, zolang het niet weer zo'n drama spelletje wordt zoals klik 4x op het plaatje van een berg en krijg gratis grondstoffen ben ik al lang blij. deze dingen verpesten werelden echt. Meer van...
  5. Edelen Casual wereld

oke, bedankt! dan weet ik genoeg.
  6. Edelen Casual wereld

Hallo allemaal, Ik ben nieuw op de casual wereld en vraag me af hoe edelen werkt. Naar het eerste dorp kunnen geen edels gestuurd worden. Dat is duidelijk. Mensen die meer dan 20% van je punten af liggen kan je helemaal niet aanvallen. Wat nu als ik een dorp over neem maar er is al een edel...