Zoekresultaten

1. TLS - Break

Daar klopt dus echt geen zak van. @ AoW : Ben het met je eens. :D
  2. EQUI vs. Break

Ik geloof er namelijk geen zak van dat hij en jabe op del staan. Jij zei zelf dat ze nog een groen bolletje hebben bovendien is ringo mijn gebied niet.
  3. EQUI vs. Break

Had ik het tegen jou? Nee? Niet reageren dan puur om aandacht te krijgen een beetje provoceren. Ik ga nu iets doen wat ik allang moest doen.. Je negeren :o
  4. EQUI vs. Break

Meer dat Constant op de block staat en ik dus niets kan doen anders loop ik buiten mijn edellijnen. Met BB's edelen heb ik niet meer zo'n probleem.
  5. EQUI vs. Break

Hmm, het is nu 9:00 en ik zie nog nergens tekens van barbarendorpen... Ik hoop toch wel snel wat te gaan zien...
  6. EQUI vs. Break

Dat is wel lief van je! :)
  7. EQUI vs. Break

Over mij? Wat lief toch van je! Is dit nu B of J? Over mij? Wat lief toch van je! Is dit nu B of J?
  8. TLS - Break

Toch wel bewonderingswaardig dat jullie nu nog doorgaan als een echte 'last stand' succes! Toch wel bewonderingswaardig dat jullie nu nog doorgaan als een echte 'last stand' succes!
  9. EQUI vs. Break

Die eerste zin.. Wie is hier nu de gene die een lijstje maakt met 50% zijn eigen naam? Wat een zelfverheerlijking nu weer. De EQUI leiding was inderdaad niet actief geweest de afgelopen maanden maarja daar zijn wel redenen voor. Niet iedereen heeft zoals jij alle tijd en zin van de wereld om TW...
  10. golden awards

1 : Ik checkte ff mijn account 2 : Ik wilde naar Divine 3 : Bewuste fout? Denk je dat ik het leuk vond om 6.5 miljoen te verliezen? 4 : Dat was gewoon een goed uitgevoerde aanval van Qualitate 5 : Ook niet bewust geweten dat het zou worden leeggezet erg stom van me maar daar is nu helaas niets...
  11. EQUI vs. Break

Het was eigenlijk zo. Ik heb dus 10 maanden in EQUI gezeten en dat was volgens mij wel het eerste wat ik leerde.. Zjon die naar de kloten was en netjes werd opgebouwd, primo victoria, Divine die ons aanviel eigenlijk is EQUI daardoor nooit gevallen en er altijd bovenop gekomen alleen die interne...
  12. EQUI vs. Break

EQUI kon alleen vallen door zichzelf en niet door de vijand om een of andere reden dat is eigenlijk gewoon de conclusie van alles.
  13. golden awards

Helaas lag ik niet onder aanval want het was de kerststop. Daartussen vielen jij en constantius Qualitate aan en ik verbrak toen de VV. Ik heb toen geen tijd gehad om de VV terug te geven omdat ik gewoon met familie was alleen dit kon jij moeilijk begrijpen omdat jijzelf alleen maar aan TW deed...
  14. golden awards

En dat heb ik ook gedaan de 7 maanden erop ben ik volledig voor EQUI gegaan alleen ringo was zoals altijd weer bloedirritant. Dit heeft eerst geen invloed op je maar als onze grote vriend hier jou verplicht om rond kerst en oud en nieuw te gaan tw'en of toen ik jarig was en ik dorpen verloor dat...
  15. golden awards

Ik had respect voor EQUI maar nu niet meer. En er zijn ook zat mensen van EQUI die hetzelfde bij mij deden dus eigenlijk hoef je helemaal geen verwachtingen te hebben.
  16. golden awards

Jij had beter van me verwacht? Wat?
  17. golden awards

En dan hebben we hier nog 2 leden van EQUI die naar Break willen...
  18. EQUI vs. Break

En ik moet het doen moet 40 graden, geringedingel en dramatische muziek. #Las Vegas
  19. EQUI vs. Break

Dit lezende met 'Heart of Courage - Two steps from hell' op de achtergrond maakt het dramatisch zeg.
  20. golden awards

Is volgens mij meer gekomen omdat hij de mogelijkheid had om naar Phalanx te kunnen en dat moest dan eigenlijk wel wat zeggen over iemand zijn skills.