Zoekresultaten

1. Het algemene rapportjes topic

vond de kata's persoonlijk wat minder. Maar gelukkig waren de edels al gemaakt en eindigde de backtime war met een ge-edeld dorp voor Deceiver of the Nine. Iets met slapende reuzen niet wakker maken . Backtimes waren wel leuk tho.
  2. Top/Flop stammen

Succes! NAP vervalt aanstaande vrijdag zoals afgesproken. Tot die tijd heb je alle vrijheid om het account goed te zetten. En dat HQ deze massa eens heeft weten te stoppen is goed voor de motivatie. jammer voor HQ is dat ze dagelijks nog dorpen inleveren. Maar dat heeft men uiteraard vast...
  3. Top/Flop stammen

Wij hebben hier absoluut geen nieuwe speler op gezet. Dat heeft John zelf gedaan. Dat deze meneer zelf wat aanvallen ging doen op sasori om zijn spelplezier terug te vinden is niet vanuit ons gestimuleerd. Deze meneer is daarna overigens gewoon weer geïnstrueerd door John en consorten en...
  4. Oorlog P. versus SNow

Grappig dat jullie dat zeggen, gooi anders nog wat recruit aanvragen eruit. :D
  5. Oorlog P. versus SNow

Er komt nog wat historie bij later, sommigen lzijn daar nog op aan het broeden. Verder heb ik geen idee wat er in een goede oorlogsverklaring moet, er is ook niet echt een standaard denk ik. Maar het is allicht beter dan wat Snow verstuurde aan HQ. Zoals het er naar uit ziet moeten we aan meer...
  6. Oorlog P. versus SNow

Ow, teamrisico nog niet online dan? Ga maar snel even vv ophalen dan.
  7. Oorlog P. versus SNow

Nou, het feit dat nu een aanval gedaan wordt die tegelijk aankomt zegt niks over Bg in de oorlog etcetera. De vijand van onze vijand is altijd een vriend toch, da's logisch.
  8. Oorlog P. versus SNow

Mwa, dat is een dingetje tussen HQ en Snow, daar bemoei ik me verder niet mee.
  9. Oorlog P. versus SNow

Niet zo zeuren boykes, volgens mij kopieer jij verkeerd.
  10. Oorlog P. versus SNow

gereserveerd 3
  11. Oorlog P. versus SNow

gereserveerd 2
  12. Oorlog P. versus SNow

Om wat verder in te gaan op de situatie ten tijde van het verklaren van de oorlog de navolgende statistieken. Eigenschappen van P. en Snow P. Stamnaam: Preau. Aantal leden: 15 Puntentotaal: +/- 31.400.000 Puntengemiddelde: +/- 2.093.000 Rang: 2 SNOW Stamnaam: You Know Nothing Aantal...
  13. Oorlog P. versus SNow

Afgelopen zondag is het navolgende bericht aan snow verstuurd: Aan de spelers van Snow, De wereld gaat de volwassen fase in, een fase waarin de de kou van Snow zal botsen met de hitte van Preau, een fase waarin het bij velen heet onder de voetjes gaat worden, accounts zullen gaan bezwijken aan...
  14. Top/Flop stammen

Wat ik hiermee bedoel is dat hij echt in de veronderstelling was dat die andere speler stopte, en zodoende niet opzettelijk stabt.
  15. Top/Flop stammen

Kijk, ik heb Synyster even de tip gegeven. Mede omdat ik weet dat hij hiervan niet op de hoogte was. Het zou natuurlijk vreemd zijn als we het WEL wisten en dan de recruit deden. Dit is dus pertinent niet zo. Wij als stam zijn intern aan het nadenken hoe we hier mee omgaan. Uiteraard is dit...
  16. Strijd der Titanen!

Bloggende helden, stinkende lijken voor de deuren. Game on!