Zoekresultaten

1. .Sun Tzu.

Golden Awards

Bedankt voor je credits @Johnny English en @Alex Lannon. wat bewijs jij toch steeds weer een internet gekkie te zijn. Ons recruit stam noemen en duidelijk laat merken dat je dat hekelt en vervolgens een samenwerking met Real! te hebben, hihihi.
  2. .Sun Tzu.

World at War W57

Weet je wat me nou altijd nog blijft verbazen tot op de dag van vandaag is dat de meeste mensen hier op het AF een bril hebben en die constant af doen wanneer ze naar feiten gaan kijken. Zo verdomde jammer is dat aangezien het een veel leuker gesprek kan zijn zonder al die kleurenbrillen of...
  3. .Sun Tzu.

World at War W57

@Alex Lannon. zou jij nou ooit tot de conclusie komen dat je veel nuttiger ergens anders kan zijn. In plaats van jezelf de hemel in prijzen zou je je bijvoorbeeld nuttig kunnen gaan maken op een werk vloer. Als je met je huidige mentaliteit je eigen op een werkvloer bevind dan denk ik dat je...
  4. .Sun Tzu.

Golden Awards

geloof dat alleen spelers van No. lijstjes maken tot nu toe.
  5. .Sun Tzu.

World at War W57

The Man With No Name 21.11.17 22:39 Goedendag. zou jij 441|503 en 442|502 willen afstaan? Ze liggen in mijn cluster :). Bij voorwaar dank. C. lunchbox 21.11.17 23:09 Ik vrees dat wij ook zo een lijstje naar je stamgenoot kunnen sturen ;). Ik ga het overleggen met mijn co’s maar ik kan je...
  6. .Sun Tzu.

World at War W57

San-der 26.11.17 23:03 Beste spelers van Lunchbox, Vanavond is tijdens de stammeeting het vervolg van onze fusie met opinio besproken. Er is besloten dat wij vanavond knopen gaan doorhakken. Er is van alles besproken, en zoals jullie wisten was er alleen ruimte voor de spelers van jullie...
  7. .Sun Tzu.

Golden Awards

Beste account: Seduced by Lies verdiend van mij deze plek, niet alleen een enorm actieve/ervaren speler maar ik wil deze award puur uitreiken naar degene met de beste ligging. Seduced by Lies heeft enorm veel safe in zijn oostelijke deel van het account met in het westen een mooi stuk front op...
  8. .Sun Tzu.

Golden Awards

Dankjewel Justin!
  9. .Sun Tzu.

World at War W57

Ik dacht dat ik gisteren of vandaag iemand hoorde over zijn teen. Je speelt constant een slachtoffer rol terwijl dat verre van nodig is. Het is een uitgebouwd dorp dat overgenomen wordt, dat heeft niks met een CF te maken maar met een vijandelijke overname. Zeker als ik me goed kan herinneren...
  10. .Sun Tzu.

World at War W57

Beste, Wat een onzin als je het mij vraagt. Allereerst zat ik niet in fusion op het moment dat dit gebeurde maar daarna pas. Ten tweede is er van Fusion niet veel over aangezien het nu No. Is en een aantal leden achter gebleven zijn. Dus in feite zijn deze 11 spelers een mengelmoes van ex war...
  11. .Sun Tzu.

World at War W57

Beste, Geen gevoelige teen. Jammer dat het kapot wordt gerekruteerd. MvG, A.
  12. .Sun Tzu.

World at War W57

Beste Druweetje 14, Je eerste punt is waar, jullie hebben inderdaad geholpen in de strijd tegen ex vijanden maar sinds ik actief ben als leider is er precies 0 gedaan van jullie kant af en het initiatief kwam van ons. Opties geboden, meegedacht en onze diensten aangeboden. Opties wilde jullie...
  13. .Sun Tzu.

World at War W57

Goede morgen, Dit is dus de reden waarom ik dus indirect een pesthekel heb aan het AF, niet alleen omdat er modder wordt gegooid maar voornamelijk omdat mensen hier hun gezicht laten zien om een stam/speler te kunnen besmeuren zonder ongegronde redenen. Allereerst Druweetje, als je een...
  14. .Sun Tzu.

Golden Awards

Mooi lijstje, bedankt voor de benoemingen.
  15. .Sun Tzu.

World at War W57

100 bijl met een edel staan op een wereld als dit gewoon bekend als fake treintjes. Dodge je ben je een dorp kwijt lopen ze dood, lekker boeiend. Aangezien ook wij weten dat iedereen een uitkijktoren heeft maakt het dus ook geen ruk uit hoeveel dubbel bevelen je hebt lopen. Gaat dan...
  16. .Sun Tzu.

World at War W57

Uhm 15 dorpen overgenomen en 0 gerecapped.
  17. .Sun Tzu.

Spijtbetoog Archer Maximus

Wat mij part is het voor nu 'okee' moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je je 'spijtbetoog' start met weer het verhaal omtrent autostoel. Voor de rest prima dat je je excuus gemaakt hebt.
  18. .Sun Tzu.

Top- / Flopstammen

19. .Sun Tzu.

Rate de Speler.

Wie was de volgende?
  20. .Sun Tzu.

Golden Awards

Beste account: Ik neig hier naar 3 spelers, ik zal ze 1 voor 1 bespreken. ..Pikachu: Deze spelers hebben op meerdere werelden laten zien dat ze prima kunnen spelen. Zo ook op W56 waar ik ze ook gevolgd heb vanaf GruttePi3r. Dit account heeft een farmrecord van 4 mil op 21.09.2017, als je...