Zoekresultaten

1. Uitgewerkt idee om nieuwe competitie naar NLS te brengen!

Zal hier een idee uitschrijven waardoor er (hopelijk) meer competitie zal komen op verschillende manieren: Zover mij bekend is spelen veel mensen voor de ranglijst op http://nl.twtotal.net/ladder/index.php zodat ze hier een plekje kunnen bemachtigen terwijl het naar mijn idee niet puur iets...
  2. Ik zoek acc voor kata

eey, kan ik misschien co of wat dan ook doen kverveel me en kwil weer gaan speeden>< Ervaring niet veel meer maar kwas mede-eigenaar van Muotovalio en gespeeld op mywayorthehardway xD Grtz thomas
  3. Verslagen tegenstanders

Heey ik heb destijds op wereld 9 gespeeld en een bug gevonden ik heb hier een support over ingedient en dit kreeg ik eruit(zal wel private zijn maar daar gaat het niet om xD) Bericht: 2009-03-09 16:47:59 Hoi, Ik doe nu ongeveer 2 weken mee aan wereld 9 ik ben nog nooit aangevallen staat dit er...
  4. Bonusdorpen

Heey ik heb een vraagje ik hoop dat het hier goed staat:p In sommige speeds zijn er bonusdorpen. De ene keer is het 10% meer leem productie en de andere keer is het 1% meer leem productie. De ene keer is het 3% verhoogte gs de andere keer 30% kan iemand mij uitleggen waarom hier verschil in...
  5. Co gezocht

Heey, ik thomas zoek nog een paar co's ik heb er al een paar maar die zijn nu momenteel offline. Heb je interesse en kan je een beetje tribalwarsen (dodge snipen etc) zet hier dan maar ff neer als je me team wilt versterken of als ik jullie team moet versterken. Geen noob reacties aub jullie...
  6. Vaste co gezocht

Ik zoek een vast co voor speeds. Hij/zij moet wel enige ervaring hebben en vooral off spelen:) Wil je wel m'n co worden zet het hier dan ff neer dan praten we verder op MSN. Mvg MyWayOrTheHardWay