Zoekresultaten

1. ThaFatality

[Profiel] Profielplaatje 6000 PP

Jo mensen ik zoek een profielplaatje omdat ik dit kutspel niet meer spel maar nog wel veel premium punten heb die ik met jullie wel wil delen. 1. De tekst: ThaFatality 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema: Mag van alles zijn 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: 13 juni 6. Prijs/gift: Ik...
  2. ThaFatality

[Profiel] ThaFatality - Profielplaatje 100 PP

Hey, 1. De tekst: ThaFatality 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Video games 4. Plaatje(s) om te gebruiken: https://wall.alphacoders.com/search.php?search=video+games 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 100 PP, koop ook meerdere als er mooie zijn. 7. Favoriet tot nu toe: - Good luck y'all
  3. ThaFatality

[Avatar] Ava 75 PP

Aloa, ik ben opzoek naar een ava :D. 1. Soort plaatje: Avatar. 2. De tekst: Als het mooi staat: TF, anders niks. 3. Kleurencombinatie(s): Vrij om te kiezen. 4. Thema: - 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Tot ik er 1 heb. 7. Prijs/gift: 75 Premium Punten. 8. Favoriet tot nu toe: -...
  4. ThaFatality

Dioskouren - 100PP

1. Soort plaatje: Profielplaatje: max. 270x180. 2. De tekst: Dioskouren 3. Kleurencombinatie(s) Maakt niet veel uit. 4. Thema: Een plaatje van een game, bijvoorbeeld: Darksiders, Dark Souls etc. Iets anders mag natuurlijk ook :). 5. Plaatje(s) om te gebruiken: --- 6. Deadline...
  5. ThaFatality

80PP - Avatar

Hallo mensen ik zoek een mooi plaatje voor mijn profiel aangezien degene die ik nu heb niet zo mooi is. 1. Soort plaatje: Profiel plaatje 2. De tekst: ThaFatality 3. Kleurencombinatie(s): Mag je zelf weten 4. Thema: Mag je ook zelf weten 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Deze mag je ook zelf...