Zoekresultaten

1. .Sun Tzu.

Golden Awards

Beste Forumgangers, Laten we er maar weer leven in proberen te blazen met wat lijstjes. Wereld is nu wel dermate gevorderd dat dat kan. Beste account: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest...
  2. .Sun Tzu.

Plaatje Ice Town, 150 PP

Beste grafisch ontwerpers, Ik zou graag een plaatje aanvragen voor de Speler Ice Town. 1. De tekst: Ice Town 2. Kleurencombinatie(s): Full color. 3. Thema: Een uitgebouwd dorp (10K) maar dan bevroren met ijspegels en sneeuw. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Een stock van een 10K dorp. 5...
  3. .Sun Tzu.

Rate de Speler.

Beste AF gangers, Omdat de wereld nog niet heel veel vorm begint te krijgen maar wel een klein beetje en in dit kleine beetje toch al wel veel gebeurd is wil ik dit topic graag openen. Ik wil graag objectieve en beargumenteerde meningen zien, stamleden onderling niet en de speler die gerate...
  4. .Sun Tzu.

Terugblik Awards 2014.

Awards spelers 1. Wie was er DE speler van het jaar 2014? Team Tactical niet alleen toevallig de nummer 1 maar heeft hiervoor enkel op de UK server gespeeld, speelt voor het eerst op de NL server en loopt als een geoliede machine. 2. Wie was de tacticus van het jaar 2014? --- 3...