Zoekresultaten

1. Sebastian Valmont

Top/Flopstammen

Zoals ik de kaart zie zoals die was is dat geen CF maar front maken. Als je elk overgenomen dorp op 20 velden van een "cluster" een CF gaat noemen waarom edelen we dan niet allemaal gewoon de barbs in ons eigen cluster? In my book is een CF gewoon een dorp dat duidelijk zichtbaar meerdere...
  2. Sebastian Valmont

Ik heb jullie hulp nodig lieve vrienden

Beste vrienden van het Algemeen Forum, ik doe vandaag een beroep op jullie grootmoed en vriendelijkheid. Heden ten dage loopt de kort verhalen wedstrijd "Heel Nederland schrijft". Daar is een deelwedstrijd bij betrokken met een publieksprijs wat neerkomt op het meeste likes scoren. Ik sta met...
  3. Sebastian Valmont

Top/Flopstammen

Maar het heeft wel geresulteerd in het vertrek van 3 spelers? Valt wel mee dan, niet?
  4. Sebastian Valmont

Praathoek

Eerst en vooral: zie je dat het heus zo moeilijk niet is. Een normale post met zowaar een aantal aangehaalde zaken in en een minimum aan op de man spelen. Beter. Ook al klopt het dat het merendeel van de lokale moslimbevolking in heel wat Oosterse landen vrij pro-Westers is moet daar de nuance...
  5. Sebastian Valmont

Praathoek

Volgens mij moet jij eens leren lezen en niet zomaar random in het rond spuien "Racisme, terreur, aanslagen, moslimhaterz, !!!!!". Elke post die ik bijvoorbeeld al gemaakt heb is bijzonder genuanceerd en legt de schuld bij zowat alle partijen. Dat jij dan als volgende reactie iets als dit...
  6. Sebastian Valmont

Praathoek

Is het hele idee dat IS hun acties geen terreur noemt gewoon iets dat je in je hoofd hebt gestoken of? Ooit al eens Dabiq gelezen? Eender welke dreigvideo gezien die IS al heeft uitgezonden? Ze noemen hun eigen acties wel degelijk terreur en behoorlijk trots ook. Het spreekt voor zich dat...
  7. Sebastian Valmont

Praathoek

Hey wat. A wild mod appeared. Be careful, this is one rare pokémon!
  8. Sebastian Valmont

Praathoek

Afgezien van de validiteit van het argument "wij hebben het veroorzaakt" ga je hier toch wel echt extreem kort door de extreem lange bocht van de internationale politiek. Ik begrijp dat je wat leuk wilt doen en interessant overkomen met je "alternatieve" mening (die overigens helemaal zo...
  9. Sebastian Valmont

Hoeveel Gefarmd?

Skypen met Krepox kan, uit ervaring, als volgt samengevat worden: "Wat studeer jij jochie? Ik heb wel master hé jochie" "Lol lelijkerd. Je hebt vast geen vrienden zoals ik er wel duizend heb. Ze zitten hier zelfs mee te lachen met nerds als jij" "Noob eigenlijk jij hé. Niet zoals ik, ik pro...
  10. Sebastian Valmont

Hoeveel Gefarmd?

Je wilt bedoelen net zoals elke post die Krepox ooit gemaakt heeft op dit forum?
  11. Sebastian Valmont

Hoeveel Gefarmd?

Pokémon is gewoon een draaiend en relevant spel dat al heel wat jaren dient als tijdverdrijf en dat ook blijft doen. Zie je hoe vast je zit in die redenering van je? Waar jij vandaan haalt dat Kredict goed draaide is me een raadsel. Wat ik er toen via vv van zag was een account dat structureel...
  12. Sebastian Valmont

Hoeveel Gefarmd?

Hier op het forum reageren is ook niet meer of minder dan nostalgisch hoor. Niet meer dan een verschil in gradatie. En nogmaals: wie ben jij om te bepalen wat normaal is. De exacte definitie van normaliteit is wat de meerderheid van de bevolking doet. Me dunkt is het dus perfect mogelijk dat die...
  13. Sebastian Valmont

Hoeveel Gefarmd?

Ow. Jij bent opeens rechter geworden over wat een normaal sociaal leven is? Wel fijn zo dat jij dat eventjes kan bepalen voor iedereen wat de normale gang van zaken is. Laat me daar even een addendum bij plaatsen dan: "ik denk niet dat mensen van 23 jaar met een normaal sociaal leven op hun pc...
  14. Sebastian Valmont

Het algemene rapportjes topic

Je wilt bedoelen dat je hebt ge-edeld zonder je ter dege voor te bereiden of de omgeving in te schatten. Wat er overigens noob is aan edels op nieuwe dorpen sturen ontgaat me ook. Lijkt me net slim niet?
  15. Sebastian Valmont

Het grote met hoeveel LC farm je topic

Wel leuk dat je volledig true to form blijft en alweer een complete inhoudsloze post aflevert. Gezien ik speel vanaf W7 en dat, als je goed kunt tellen, ondertussen al zowat 8 jaar is beschouw ik mezelf als de "oude garde" op dit spel ja. Ik laat het aan het oordeel van de rest van dit forum...
  16. Sebastian Valmont

Het grote met hoeveel LC farm je topic

Misschien moet je nog eens vertellen over je master TEW en over hoe goed je kan spellen Krepox. Er zijn nog een paar forumposters die het niet weten. Btw @sander14: geen zorgen maken, ook onder de "oude garde" van TW is het respect voor Krepox evenredig met het niveau van zijn posts hoor.
  17. Sebastian Valmont

Wouter heeft het gevonden!

Goed gedaan Wouter. #Pray4Wouter
  18. Sebastian Valmont

Verzoektopic

Moet je wel echt dom voor zijn om dat niet te weten zeg.
  19. Sebastian Valmont

Top/Flop spelers

Ja want ik moet wel echt jaloers zijn op die geweldige "prestaties" van je :") Kijk, je doet maar wat je wilt wat mij betreft. Net als iedereen overigens maar als je dat begint uit te geven aan PP is het wel zo lekker de zelfkennis te hebben te beseffen dat je prestaties voornamelijk daaruit...