Zoekresultaten

1. .CuppyCake

mooiste profiel/stamplaatjes

you know what to do!
  2. .CuppyCake

mooiste profiel/stamplaatjes!

show ze!
  3. .CuppyCake

1. Soort plaatje: avatar/logo (graag formaat tussen de 750x750px en 1000x1000px) 2. De tekst: geen 3. Kleurencombinatie(s) verbaas me! 4. Thema: Dauntless van in de film divergent ik zoek dus eigenlijk iemand dat van dit logo een mooi HQ logo kan maken en het mag in kleurtjes(vuur in vuur...
  4. .CuppyCake

Goede aanvallen/ verdedigingen.

jullie weten wat te doen :zwaard:
  5. .CuppyCake

Het World Wide Spamforum - W29

beste Forumgenoten / wereld 29 spelers! Het nieuwe jaar is reeds ingegaan dus word het nu wel eens tijd dat we heel de wereld eens beginnen te leren kennen. Hoe kan zoiets nu het beste gaan? Wel daar hadden wij in wereld 19 al ooit eens de oplossing voor gevonden. We hadden toen over heel de...
  6. .CuppyCake

spotprenten

je weet wat je moet doen:
  7. .CuppyCake

spotprenten

Ik keek eens even rond en er was enkel nog maar een gesloten topic van en dat is wel vrij jammer :( dus laten we eens beginnen ;)
  8. .CuppyCake

Cluster Contest #2 - Wereld 19

Beste w19 spelers, Bij deze kondig ik het 2de maar zeker niet het laatste cluster contest van deze mooie wereld aan. Er zullen zeker mensen zijn die niet weten wat een Cluster Contest is. Een Cluster Contest is dus eigenlijk een wedstrijd tussen spelers van de wereld om te bekijken wie...
  9. .CuppyCake

ClusterContest 1# w19 [stemtopic]

ClusterContest 1# w19 [stemtopic] Beste wereld 19 forumgangers, Hier is het dan, het lang verwachte stemtopic van het allereerste ClusterContest van wereld 19 Hoe te stemmen: Regels: * Hou je eraan, anders wordt je gediskwalificeerd voor elk huidig/komend clustercontest...
  10. .CuppyCake

Forum moderatie w1

Hallo w1-spelers, ik zal vanaf heden het w1 forum komen modden. Sommige zullen me wel kennen, Ik ben Sam en noem hier op het forum .CuppyCake . Ik ben een jongeman van 16 jaar oud (bijna 17). Mijn hobby is tw zoals de meeste van jullie. dus we hebben sowiso al iets gemeen :) verder doe ik af...
  11. .CuppyCake

Clustercontest #1

aangezien oude niet doorgaat, wil ik de nieuwe wel starten en dan ook zelf een enquete posten aangezien dit niet gaat op wereldfora's :) Beste wereld 19 forumgangers, Beter goed gejat dan slecht bedacht (uitspraak van Yero op W16) De titel zegt genoeg: Een Clustercontest houd letterlijk in...
  12. .CuppyCake

1. Soort plaatje: avatar, 120x120 2. De tekst: liefst niet maar indien een logo mag het altijd :) 3. Kleurencombinatie(s) geen directe voorkeur 4. Thema: cuppycakes/babes ;) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: is niet echt om te gebruiken, dit zijn gewoon voorbeelden om wat inspiratie op te...
  13. .CuppyCake

Praathoek

deze lijkt me hier ook wel handig :)
  14. .CuppyCake

30,0000000000 PA | avatar :D

lieve designertjes ik wil een mooie ava <3 1. Soort plaatje: avatar :) 2. De tekst: geen tekst :p 3. Kleurencombinatie(s) mag de designer kiezen 4. Thema: jessica alba 5. Plaatje(s) om te gebruiken: google :p 6. Deadline: ik kies wanneer ik 1 of meerdere mooie zie :) 7. Prijs/gift: 30PA...
  15. .CuppyCake

battle

1# 2# einde stemtopic: zaterdag :)
  16. .CuppyCake

Supremacy stamplaatje

beste designers, ik en mijn stam(Supremacy) op w21 zijn opzoek naar een beetje een beter plaatje. 1. De grootte van het plaatje: Stamplaatje: max. 300x200 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Supremacy 3. De kleuren die je graag wilt deze mag de designer zelf kiezen :) 4. Thema van het...
  17. .CuppyCake

Dogsmachine

kadotje voor een vriend van me: 1. De grootte van het plaatje: Profielplaatje: max. 240x180, Forum Avatar: max. 120x120 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Dogsmachine 3. De kleuren die je graag wilt uhm die mag je zelf kiezen, elke designer heeft wel zijn eigen kleuren die hij...
  18. .CuppyCake

NoTroopsOnlyPoints 50-70PA(profielplaatje)

vind dit een o zo zeer leuk forum en nu mijn ander topic bijna afgerond is is het tijd voor een nieuw ^^ 1. De grootte van het plaatje: 240x180 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. NoTroopsOnlyPoints of NTOP(voor als notroops... te lang is) 3. De kleuren die je graag wilt geheel aan de...
  19. .CuppyCake

.CuppyCake (profielplaatje)

1. De grootte van het plaatje: 240x180 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. .CuppyCake 3. De kleuren die je graag wilt beetje flashy groen achtig :p(heel vrolijk alleszins...) 4. Thema van het plaatje: - cakejes - mooie vrouwen -> mooie vrouw met een cakeje ofzo? 5. Plaatje ter suggestie...
  20. .CuppyCake

Forum Avatar

1. De grootte van het plaatje: Forum Avatar: max. 120x120 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. .CuppyCake 3. De kleuren die je graag wilt zeer kleurrijk :p(niet roze zoals men huidige :D) 4. Thema van het plaatje: graag iets gebaseerd met een cakeje of anders enkel de naam mooi verwerkt...