Zoekresultaten

1. Sebastian Valmont

Ik heb jullie hulp nodig lieve vrienden

Beste vrienden van het Algemeen Forum, ik doe vandaag een beroep op jullie grootmoed en vriendelijkheid. Heden ten dage loopt de kort verhalen wedstrijd "Heel Nederland schrijft". Daar is een deelwedstrijd bij betrokken met een publieksprijs wat neerkomt op het meeste likes scoren. Ik sta met...
  2. Sebastian Valmont

Wouter heeft het gevonden!

Goed gedaan Wouter. #Pray4Wouter
  3. Sebastian Valmont

STOP de waanzin: het relaas van een stam onder het dieptepunt

Beste heren en dames (as if :'')), gaarne richt ik jullie aandacht op 1 van de nog overgebleven 2 actieve stammen op de klessik: Stop. In het begin viel deze stam in niks op buiten dan door een redelijke groei dankzij een oversimpele rimligging. Gaandeweg veranderde het beeld van deze klessik...
  4. Sebastian Valmont

Swel mooi... voor een Utrechtenaar vs. Natural Selection

Beste lezers, dit om u te informeren over een oorlog die al enige tijd langer gaande is. De stam Swel mooi... voor een Utrechtenaar vecht een epische strijd uit met de "stam" Natural selection. Wees gerust, het gaat niet om het ooit zo grote select van wonderwereld 18, het draait om een...
  5. Sebastian Valmont

Onwaarschijnlijke boeken geschreven door tw spelers: klessik edition

Naar een idee van mezelf. De opzet is simpel, de bedoeling is op een sarcastische, cynische, spottende maar vooral slimme wijze andere tw-spelers te benaderen. Dit dient een parodie-thread te worden waarin we boektitels zogenaamd geschreven door onze medespelers voorstellen, titels die...
  6. Sebastian Valmont

Quest vs. de wereld

Een lange, lange tijd geleden besloten 6 bovenmatig intelligente krijgers in al hun wijsheid en zelfkennis een stam op te richten met als enige doelstelling: de wereld domineren zoals nooit eerder een stam had gedaan en nooit meer een stam zou doen. Met dit simpele doch elegante doel werd de...
  7. Sebastian Valmont

Felicitaties alom

Proficiat aan Vindicta! Mooie classic van gemaakt. Proficiat aan OP om de wereld nog interessant te trachten maken. Proficiat aan Ludo om op "vakantie" te gaan. Proficiat aan m'n co's om te tonen wat beasten is! Proficiat aan Bunny en NoLife om als edelvoer te dienen. En proficiat...
  8. Sebastian Valmont

Open brief aan krepox

Beste Krepox, Het valt mij op dat er in het subonderdeel forum w30 quasi geen enkel topic bestaat zonder een ellenlange, oeverloze discussie starring krepox versus een ongelukkige die erin meegesleurd is. Omdat ik in geen enkele van die discussies onderhand nog iets ontwaar buiten...
  9. Sebastian Valmont

Woordenboek: Klessik edition

Beste forumleden en Klessikspelers, dit is een idee dat uit w7 stamt meen ik met het befaamde De grote van Peevee topic. De bedoeling is dat we een woordenboek aanleggen met een eigen woordenschat gebaseerd op spelers of gebeurtenissen op de Klessik. Liefst met een humoristische ondertoon...
  10. Sebastian Valmont

Startgids door het beest van Vorselaar

Beste landgenoten, Nederlanders, tw-spelers en ander gespuis. Heden ten dage zitten we met een enorm probleem, dat enorm probleem is dat het niveau op tw.nl ontstellend laag is geworden. De echte toppers zijn gestopt of verveeld en wat vroeger nog geen middelmaat kon genoemd worden rankt...
  11. Sebastian Valmont

Onwaarschijnlijke boeken geschreven door tw-spelers |w21

Geïnspireerd door een topic dat ik tegenkwam op het .co.uk forum is het mijns inziens, ook al in navolging van het succes van de dikke van Peevee, wel eens leuk tussendoortje het hier ook te introduceren. Wat is het vraag je jezelf af? De opzet is simpel, de bedoeling is op een...
  12. Sebastian Valmont

TribalWars Beta Round 2

Me zoekt een co voor beta.
  13. Sebastian Valmont

Topspelers

Jaja, welke hebben jullie gespot, wie doet er mee, wie gaat ge0wnd geraken, wie moet voor naab uitgescholden geraken :eek:
  14. Sebastian Valmont

Incommings

Speciaal voor tijdens de aanvalsstop een topic: Hoeveel bezoekjes kunnen jullie verwachten? Wij hebben al de eer 25 legers te mogen vergasten op een eetfestijn gespreid over de verschillende dorpen. Hoe zit het bij de rest? :p