Zoekresultaten

1. simeco

Petitie tot het sluiten van het praattopic

PETITIE TOT HET SLUITEN VAN HET PRAATTOPIC Ja beste forumgenoten u schrikt allicht van de titel van dit topic. Ik zit hier al een paar weken over na te denken en ben tot het besluit gekomen dat dit de enige goede oplossing kan zijn. We moeten mijn inziens afscheid nemen van ons geliefd...
  2. simeco

[Speeltopic] Wie verslaat Yube?

Wie verslaat Yube? Nadat het vorige toernooi een succes was worden bij deze de inschrijvingen voor het volgende toernooi geopend. Net als "Wie verslaat Koenfighter" zal er de komende week/weken een groots FIFA-toernooi gespeeld worden met FIFA 14 op de PS3. Als gladiatoren zullen...
  3. simeco

Ik beken

Onderwerp: Mijn excuses. Beste forumgenoten, Ik schrijf dit bericht om mijn excuses te maken. Ik zal direct met de deur in huis vallen. Ik heb valsgespeeld bij de quiz van Flos, en er over gelogen. Het is overduidelijk dat dit een zeer foute actie van mij was. Ik heb hiermee het...
  4. simeco

Regis Ultima Ratio

REGIS ULTIMA RATIO Beste vrienden, Ga rustig zitten, neem er een drankje bij, want wat volgt is een magisch verhaal van vriendschap, verbondenheid en sluwheid. Het speelde zich niet zo lang geleden af, en niet zo ver van dit forum! Om het verhaal goed te vertellen, is het belangrijk te...
  5. simeco

Hugh & ik

Ik heb even de zoekengine gebruikt, maar tot mijn eigen pure ontsteltenis niets gevonden. Dat geeft mij logischerwijs de enorme eer dit topic te mogen openen! Iedereen kent hem natuurlijk. Die helden-prins-regent uit Blackadder, de steengoeie diagnosticist uit House, die...
  6. simeco

[Speeltopic] WvW #78: Weerwolven van Pallet Town

Weerwolven van Pallet Town #78 Rollen 3 Arcanines (wolven) 1 Arcanine met een verkoudheid (infectiewolf) 1 Growlithe (welp) 1 Jynx (heks) 1 Professor Oak (dorpsoudste) 1 Chansey (beschermengel) 1 Alakazam (ziener) 1 Machamp (beul) 1 Brock (stalker) 1 Ditto (mythomaan) 1 Jigglypuff (cupido) Ash...
  7. simeco

WVJV II-topic

WVJV II Beste forumgebruikers, Welkom in de sequel van het immer populaire WVJV-topic! (linkje) De bedoeling is praktisch hetzelfde als die van de eerste versie: Wat-vind-je-van iemand? Hieronder komt een lijstje te staan met de meest frequente bezoekers van ons aller geliefde Vrij Forum. Deze...
  8. simeco

De Gedragsanalyse

De Gedragsanalyse Welkom in dit topic! Iedereen kent het forum en zijn leden. Het is een complex geheel van communicatie en constante wisselwerking tussen berichten die geplaatst worden. Wat op het eerste zicht best chaotisch kan lijken, is eigenlijk makkelijker in te delen dan men op...
  9. simeco

De knapste TW-ster

In navolging van de knapste TW-er heb ik de eer om de knapste TW-ster te openen. Hoe gaat het in z'n werk? Ieder meisje op dit forum mag in dit topic een (of meer) foto(s) posten. Een mannelijke jury zal deze dan beoordelen! We zullen zeker genoeg tijd geven zodat iedereen die zich geroepen...
  10. simeco

Grootste aantal bedankt-topic

In navolging van het 'Grootste post' topic: :cool:
  11. simeco

[Speeltopic] WvW #68: Weerwolven van Wayserdam

Weerwolven van Wayserdam . Deadline: Altijd 20u00 tenzij anders vermeld in topic. Verhaaltjestijd: Kort daarna Iedereen krijgt een PM met zijn rol (dus ook burgers), vragen mogen in PM gesteld worden :) Voorlopig nog even niet posten als het kan <3
  12. simeco

[Inschrijftopic] WvW #68: Weerwolven van Wayserdam

De instellingen zijn hier te vinden. Invullen en overnemen svp :) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. Kusjes, Ayse en Simeco
  13. simeco

Simeco, tot 200 PA

Beste vriendjes, ik zou graag een spelersplaatje hebben. Ik ben officieus gestopt met spelen, maar ik wil een plaatje achter de hand hebben, want allicht begin ik binnenkort nog wel eens, en dan is een plaatje welkom :) 1. De grootte van het plaatje: Profielplaatje voor IG: 240x180 dus 2. De...
  14. simeco

naar boven

Kan er misschien op het algemeen forum een knopje komen waarmee je terug naar de bovenkant van de pagina gaat? Als ik op mijn laptop aan de onderkant van een lange pagina zit, kan ik niet scrollen (mijn laptop heeft geen scrollpad). Een klein knopje of icoontje 'terug naar top van de pagina'...
  15. simeco

Droomtopic

Dit is het droomtopic! - Waarover heb jij gedroomd vannacht? - Waarover wil je dromen vannacht? - Wat denk je dat die dromen betekenen? - Wat is de raarste droom die je al hebt gehad? - .... Het raarste dat ik al heb meegemaakt (tweemaal tot nu toe), is het feit dat ik droomde, maar...
  16. simeco

8vs8 [Inschrijftopic]

Beste vriendjes en vriendinnetjes, omdat het lopende 8vs8-topic zo leuk is besloten Energy. en ik alvast een topic te openen voor een volgende ronde. Concreet - Wederom 16 spelers, twee willekeurige teams van 8 spelers - Bij 8 spelers komt er een samensmelting Regels - Om de twee dagen...
  17. simeco

Simeco

Beste design(st)ers, ik zou misschien wel een nieuw forum avatarretje willen. Bij deze het lijstje: 1. De grootte van het plaatje: Forumava = 120x120 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Simeco 3. De kleuren die je graag wilt Felle kleuren :) 4. Thema van het plaatje: Dat mag hard...
  18. simeco

Scriptmogelijkheden

Ik kwam plots op een idee: Aangezien er een grote vraag is naar de verboden scripts had ik iets kleins uitgedacht. Het CM kan de uitvoering natuurlijk aanpassen maar dit is het concept: Bepaalde scripts (zoals bijvoorbeeld fakescripts oid) worden ingebouwd in TW. Ze worden echter pas...
  19. simeco

Xenophanes de Dichter - 60PA

Beste vriend(inn)en Design(st)ers, Robbe en ik zouden graag een mooi plaatje hebben voor ons w21-account. Lijstje: 1. De grootte van het plaatje: 240x180 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. "Xenophanes". 'De dichter' erachter is optioneel: mag maar hoeft niet. Anders wordt het mss te...
  20. simeco

Kerstava

Hey Allemaal. Klein vraagje? Kan iemand een wonderbaarlijke Kerstmuts op mijn huidige avatar toveren? Mijn eigen creatie faalt namelijk ^^ 1. De grootte van het plaatje: zie stock 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. zie stock 3. De kleuren die je graag wilt zie stock... 4...