Zoekresultaten

1. theblackswan

Spotprentjes

:biggrin: Zullen straks nog wel boosters geband worden gewoon niet boosten en fair spelen dan heb je dit soort dingen niet voor.
  2. theblackswan

Rap battle W71

jij ook lekker geslapen precies :)
  3. theblackswan

Golden Awards (special addition)

misschien dat laurens het hier wel gaat waarmaken, met een beetje serieuzere stam als NEO dan :)
  4. theblackswan

*Pooof* en weg

You just advenced to lvl 2 :biggrin:
  5. theblackswan

Grootmacht

Niet akkoord, wat dan in de rim? waar de dorpen +/- 4k zijn? dat zou dan willen zeggen dat je 2x zoveel dorpen moet edelen. iets wat eigenlijk bijna niet mogelijk is in de rim als je zelf nog druk bezig bent je dorpen te bouwen.
  6. theblackswan

Top & Flopspelers

Dubieus... Niet STAB ;) Of vind je dit gewoon 'normaal' en fair play? Spelers van Prone en IAA (en nu ook jij!) betichten mij steeds van dingen die ik niet gedaan heb, en wanneer ik dan om 'bewijs' vraag verdwijnen ze opeens en hoor je ze een tijdje niet meer. Dat zijn shitposts. Ik zie bij...
  7. theblackswan

Top & Flopspelers

Laat me eens zien waar ik dat meldde :) uit je post hier moet ik dan afleiden dat ruud opeens MB is geworden? Enige wat ik verder nog heb is deze conversatie met ruud, nadat ik mijn clear ter goedheid voor hem heb willen gooien op een dorp omdat arme ruud 'bijna' was weggespeeld door Hi Ho...
  8. theblackswan

Top & Flopspelers

ik durf er geen topic meer voor openen omdat het eigenlijk ook gewoon prima hier zou passen... Wat denkt de wereld van dit soort dubieuze acties? :) En nog een hele fijne is dit :) Een pm van prone aan mij, nadat ik Ruud wees op het begrip BG/NAP
  9. theblackswan

HiHo, het doel heiligt de middelen?

weet je al waarover je praat? daar w64 namelijk geen intern was, en dit bij IJKYO klaarblijkelijk wel zo is :redface:
  10. theblackswan

HiHo, het doel heiligt de middelen?

Als ik even hard voor jouw dorpjes zou moeten vechten als jouw MH dan stuur ik deftreinen in de NB :redface:
  11. theblackswan

Hi Ho, Hi Ho, een wereld win je zo

yes! ik stab iedereen !!! :cool2:
  12. theblackswan

Probeer het nog een keer, wanneer je daadwerkelijk weet waarover je praat zou ik zeggen :o
  13. theblackswan

Golden Awards (special addition)

Grootste EGO, thnx <3
  14. theblackswan

ik treed binnenkort toe in Hi Ho, Er werd me een intern aangeboden en wil die niet afslaan vanwege mijn zwakke ruggengraat.
  15. theblackswan

Van onder welke steen kom jij? :redface:
  16. theblackswan

Zijn co’s stopte omdat ze niets konden pakken zeker...
  17. theblackswan

Acta est Stabula?

Internen en boosten is van alle werelden, al was w17 wel erg. Daar had iedere topper een stam met 18 mb’s/du’s. Anno ‘19 hebben de flopstammen 20 mb en du stammen. Vraag me af of duckje er in ‘21 wat aan gaat kunnen veranderen maar vrees ervoor.
  18. theblackswan

Geen, het is echter geen geheim dat NEO eveneens een soortgelijk achterlijk spelletje heeft geprobeerd te spelen, om snel snel overal goed op de kaart te liggen?
  19. theblackswan

Disguised turtle

Wel handig natuurlijk dat je met simpel CO spelen er meteen 25 dorpen van de vijand bovenop krijgt ;) Easy way... Hi Ho way ...
  20. theblackswan

Disguised turtle

vertel eens, wat was met je stamgenoot aan de hand misschien? Bovendien valt er weinig te vechten tegen jullie, want als iemand morgen zijn dorpje intern aanbiedt, mag die gelijk in een van de volgende stammen toetreden: Hi Ho, Ho Hi, Jo Ho, Seven, out, 1´%, T!ME, ...