Zoekresultaten

1. Ja of Nee

1) ik heb werelden gespeeld, en gewonnen met een stuk minder dan 30k na mijn terug keer op dit spel. ik had geen kennis van de premieum beurs en eventen etc, dus het is gewoon mogelijk. Zeker aangezien dit gewoon een volle farm en roof wereld is. 2) als "meerdere keren per dag moeten checken"...
  2. Ja of Nee

Dat snap ik, het was enkel een reactie op: "niet iedereen kan zoveel pp farmen per wereld". als je tijd hebt om de ganse dag je lc op pad te sturen, heb je naar mijn mening ook tijd om een wereldje fatsoenlijk te pp farmen.
  3. Ja of Nee

Recruit 2 win, iets waar jou stam duidelijk aan mee doet. als je de stam akten bekijkt zie je dat elk acc zomaar aan de kant wordt geschoven mits een ander, en beter account zich aanmeld. ook is jullie laatste recruit, klaaz, juist het geen waar jij, en ook je stamleiding zich al heel de wereld...
  4. Ja of Nee

het doodgaan van het spel is eerder te danken aan r2w, waar ook de stam waar jij inzit aan mee doet. ipv al het p2w waar dat iedereen aan mee kan doen.
  5. spotprenten

6. Praattopic

Noob wereld. Grtkes
  7. Stammen

ik heb bgu gestabt. grtkes
  8. Praattopic

Present.
  9. Kata's op boer

Zelfs dan nog niet?...
  10. Golden Awards

Wil jij mijn bg worden?
  11. DNA / Premade van 70 man

De afgelopen paar jaar? Best veel. Voornamelijk omdat ze meestal met de nodige side-accounts starten etc.
  12. Praattopic

Lord Lutser.
  13. Praattopic

1) op w80 was je waardeloos, dus klopt gewoon wat hij zegt. 2) quin doet het verder gewoon prima op de casual (en daar buiten ook).
  14. Wereld 90 feedbacktopic

Vrij os, vrij gs sturen en leden limiet van 20 zijn volgens jou de ideale instellingen?... Dan is de wereld al gedaan voordat deze überhaupt gestart is.
  15. W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Ha ik kom ook mben.
  16. Spotprenten W89

Dag je co. Ik ben frits. PS Gelukkig Nieuwjaar iedereen.
  17. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Ja en alle premieumfuncties... of een limiet zetten op de hoeveelheid pp dat je per wereld kan farmen... max 3 werelden na elkaar pp farmen... Nou, Als je nog domme ideeën hebt, gooi ze in de groep...
  18. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Heb jij de afgelopen jaren überhaupt nog eens een endgame gespeeld? Als je een gelijk speelveld wilt moet je classic gaan spelen, al deze maatregelen die momenteel getroffen worden voor de gewone werelden zijn onproportioneel en doek niks anders dan het huidige speelveld nog verder uit elkaar...
  19. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Tegenwoordig wellicht niet, mede door de domme "anti boost regels". Nieuwe spelers kregen in het verleden vaak zat de kans om tot het einde mee te draaien als mb (mits er de inzet en activiteit was) waarna ze na een x enkel werelden, niet enkel de ervaring maar ook de vlaggen in huis hadden om...
  20. Katanoob heer pietje

Wij excuseren ons helemaal niet?
Bovenaan