Zoekresultaten

1. BabyDragon

nachtbrakers

Spam
  2. BabyDragon

Opslag bonus item 100 procent voor 24 a 48 uur.

Meh gewoon meer nolifen en thuis je dominantie tonen
  3. BabyDragon

De praktijken van Little Kitten

Tsja, jij en vrouwen he... :D
  4. BabyDragon

De praktijken van Little Kitten

Jeetje wat een gezeik allemaal. Het beste wat je kan doen is gewoon stoppen ipv zulk nutteloos commentaar leveren.
  5. BabyDragon

Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

Ik hoop overigens als wij in range komen dat je het niet verleerd om je speer met je off mee te sturen.
  6. BabyDragon

Je bent inderdaad wel het perfecte voorbeeld waar de nieuwe/onbekende spelers niet op willen lijken :D
  7. BabyDragon

W85: Challenge Guaranteed or not?

Je vergeet de categorie "goddelijk account" , je mag mij daarbij zetten. Groetjes.
  8. BabyDragon

Zal dan wel gezellig zijn in je stam. Een stamgenoot van je heeft net een bann opgelopen voor boosten waarvan jij het grootste bb dorp hebt geedeld, tevens zijn er niet eens rammen gebruikt. :D Over een achterstand oplopen gesproken.
  9. BabyDragon

Auto-Updating Maps Classic

Enkel de top 20 tribes werkt bij mij.
  10. BabyDragon

Praathoek #28

Gelieve dan snel te slapen.
  11. BabyDragon

Praathoek #28

Wij kunnen stellen dat we al gewonnen hebben ja. Gelieve allemaal op bb te gaan aangezien de wereld geen nut meer heeft nu.
  12. BabyDragon

Klassieke awards

Thx :eek2:
  13. BabyDragon

Top/ flopstammen

Onzin... TW=life
  14. BabyDragon

Praathoek #28

:)
  15. BabyDragon

Praathoek #28

Ha pro's
  16. BabyDragon

Griesmeelpudding & pap

Dat zal heel goed kunnen. Gelieve het recept hier te droppen zodat we dat eens kunnen testen.
  17. BabyDragon

Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

Oh mogen de spelers van W82 zich hier voorstellen? Sorry dat ik een beetje laat ben. Hai, ik ben SjoerT Een kwaadaardig draakje en ik houd van pizza. Groetjes.
  18. BabyDragon

Griesmeelpudding & pap

Voor de bitterkoekjes hebben we @We Like Hot Chicks nodig, die kan dat ons vast en zeker haarfijn uitleggen waarom dat een gouden combinatie is.
  19. BabyDragon

Griesmeelpudding & pap

@Ho-Lee Foek Thx voor je uitleg om het verschil tussen griesmeelpudding en pap uit te leggen, het wordt gewaardeerd. :) @The Peasants Revolt Heeft de uitleg een beetje geholpen? Om het in simpele woorden te verwoorden. Pudding is steviger dan pap en in mijn ogen veel lekkerder. Vooral met...
Bovenaan