Zoekresultaten

1. Vanquisher.

Mijn comeback

Ik zal wederom als mb de stam joinen :santa:
  2. Vanquisher.

New Event: De Groten van Hebzucht

Voor de geïnteresseerden een aantal stats Normale gevechten Levens 25 + 4 × diepte Attack 13 + 3 × diepte Armour 2 + 2 × diepte Bosses: Levens 39 + 5 × diepte Attack 15 + 4 × diepte Armour 4 + 2 × diepte Crit 1% + 1% × diepte (Cap 10%) Je eigen Crit 4% + 1% per diepte vorige run + 1%...
  3. Vanquisher.

Op iemand anders zijn account :engel:
  4. Vanquisher.

Lijkt niet veel verranderd sinds beta behalve dat edel decreet aan de shop is toegevoegd De trap naar volgende niveau niet een fakkel kost En volgens mij is de aanvalsbonus die je krijgt bij events hoger Strat blijft dus vermijd elk onnodig gevecht en boost je attack zo veel mogelijk
  5. Vanquisher.

Ondersteuning + stamlimiet

In de zin dat het duidelijk is wie er gaat winnen waarschijnlijk ja. Maar het is natuurlijk altijd aan de spelers als die bewust de spelers verdelen of niet met te veel in 1 stam gaan is er altijd wat mogelijk.
  6. Vanquisher.

Ondersteuning + stamlimiet

Er zijn veel dingen waar wat over te zeggen is. maar geloof mij als je in de nieuwe tijd een wereld met hoge stamlimiet of ondersteuning buiten de stam gaat doen is de wereld echt met paar weken gespeeld. nu is het eigenlijk al zo dat 10 te veel is liefst heb je iets van 4 tot 6 zodat de top...
  7. Vanquisher.

Btw in de event shop zitten ook 2 nieuwe items. perma buffs voor 1 dorp deze kunnen stacken tot 5x per dorp. de perma attack buff geeft 2% damage aan je bijl en lc (10% dus met 5 van die buffs) en de def buff geeft 2% def aan je zwaard en speer (ook 10% dus met 5 stacks)
  8. Vanquisher.

Binnen kort zullen we een nieuw event gaan krijgen "De Groten van Hebzucht". Dus ik heb alvast even wat dingen uitgeprobeerd en een voorlopig beste strategie bedacht. Maar meer tests zullen nodig zijn om alles uit te proberen. Ik zal eerst kort toelichten hoe het werkt maar dat is iets wat je...
  9. Vanquisher.

Premium Beurs

Je hoeft niet te refreshen als je enter spammen met een ingevuld aantal gs als er dan genoeg gs zijn ondanks dat je het nog niet ziet in je scherm gaat je verzoek toch door en kun je hem al aannemen.
  10. Vanquisher.

Uitkijktoren dekking

Haha ja inderdaad. waarvoor wil je het voornamelijk gebruiken? Want er zijn wel aantal truckjes die je kunt doen of andere dingen die je wel kunt zien zoals oogjes bij aanvallen die door een radius komen (althans ik hoop dat dat op mobiel wel te zien is) :boer:
  11. Vanquisher.

Uitkijktoren dekking

Hmm ik zie dat zelfs als je het aan hebt staan in de browser versie je het nog niet kunt zien op de app en mobiele versie. Dat is wel slecht inderdaad. Dan is enige manier om het te zien inderdaad in browser versie of zoals ik zei naar de toren gaan maar dat is aardig uitgezoomd.
  12. Vanquisher.

Uitkijktoren dekking

Je kunt het natuurlijk ook in de browser op je mobiel openen en het daar doen al is dat wel erg omslachtig. Zojuist eindelijk me toren afgebouwd op een nieuwe wereld zodat ik zelf is kon kijken. Enige wat je kunt doen als een soort semi oplossing is naar je toren gaan. Daar zie je de kaart wel...
  13. Vanquisher.

Uitkijktoren dekking

ik heb momenteel geen account met een toren. Maar als het net zoals met kerk is staat er op de kaart rechts onderaan een symbooltje wat je aan kunt klikken.
  14. Vanquisher.

W91

Start W91
  15. Vanquisher.

Stam verlaten - aanvalsverbod

Nah dit gaat ook samen met de nodige defensieve problemen. Daarnaast hoort dat risco er ook gewoon een beetje bij op tw denk ik. Zelfde reden waarom nap's bijvoorbeeld niet echt blokeren dat je elkaar kunt aanvallen.
  16. Vanquisher.

[Doorgegeven] Rooftochten

Deze is dacht ik al door gevoerd. Edit: Indeed
  17. Vanquisher.

terugkerende speler

Klopt het is eigenlijk de nieuwe farm methode voor langzame units. Gewoon farmen gebeurt ook nog steeds maar bij rooftochten kijkt hij enkel naar draag capaciteit en niet naar looptijd. Speer is in deze dus de beste unit voor rooftochten maar ook bijl, zwaard en boog ect. kun je er prima op uit...
  18. Vanquisher.

Beperking gebruik PP functies

Dit kan niet? Die pp is onhandelbaar.
  19. Vanquisher.

Beperking gebruik PP functies

Opzich als de limiet juist gekozen wordt kan het ook positief werken. Je krijgt een soort effect waar de extreme spenders het als een gemiste kans gaan zien als je een dag niet de limiet haalt wat dus in feite het pp gebruik juist zou kunnen stimuleren. Maar goed daar zou inno aardig wat tests...
  20. Vanquisher.

Eerste kerk afbreken

Eerste kerk kun je niet slopen met kata's Andere kerken wel maar inderdaad met vrij veel kata's.
Bovenaan