Zoekresultaten

1. locoid

Top/Flop stammen

Had VANS maar met AIE samengewerkt dan had ik niet zo actief hoeven zijn:confused:
  2. locoid

Golden Awards

Troll trollt trollo_O
  3. locoid

Top/flop spelers

Het is te triest voor woorden dat Barnie een grote mond heeft over normen en waarden als hij eerst zijn slaafjes discutabele dorpen laat edelen. Dat er vervolgens een reactie komt is echt schandalig. Je moet het hele verhaal vertellen en niet met de halve waarheid aan komen zetten.
  4. locoid

Top/Flop stammen

Dit is niet waar. Via PM pas ook al gezegd dus geen idee waarom je dit nu toch hier als de waarheid probeert te verkondigen. Ik zie dat je in de skype wereldchat nog meer onjuiste informatie aan het verkondigen bent over DoI. Ik denk dat je hier beter mee kan stoppen en zie graag je excuses...
  5. locoid

Stelling van de dag

Stelling van de dag: Eigen spelers plaatsen op een neutraal account is een vorm van recruiten.
  6. locoid

Top/Flop stammen

Jij klinkt als een goede speler, kan je mij even bericht sturen? We zoeken een trainer voor noob stamgenoten
  7. locoid

Top/Flop stammen

Ik wilde toch nog even reageren op een aantal zaken die vanuit onze ex stamgenoten (en Inge) zijn geroepen over de situatie mbt Tring. Tring is nooit een echte stam geweest. Vanaf het begin ben ik verbaasd geweest over het gebrek aan samenwerking & contact tussen spelers. Er was totaal geen...
  8. locoid

Praattopic

Door jouw nieuwe pf denk ik constant dat je Martijn bent. Kan je weer terug naar die oude alsjeblieft? bvd
  9. locoid

Praattopic

Waarom houden jullie mij zo lang in spanning over wie het is:(
  10. locoid

Top/flop spelers

Er is geen sprake van een samenwerking tussen Tring & Imago. Tring heeft een tijdelijke nap gehad met Boom maar ik weet niet precies of deze nu nog loopt. De blitz die wow who benoemde ging blijkbaar om 2 clears die Unagi heeft gebruikt om colla te helpen (iets met schuld vereffenen voor...
  11. locoid

Top/flop spelers

En de rollen zijn weer omgedraaid! Pot verwijt de ketel situatie dit hele AF.
  12. locoid

Top/flop spelers

Weerstand meten in TW is sowieso niet te doen aangezien dat van veel factoren afhankelijk is. Denk dat alle reacties op mijn bericht dat al aanhalen. Ik denk wel dat weerstand van een account breder is dan de weerstand van een account individueel. Uiteindelijk win je een wereld met een stam en...
  13. locoid

Top/flop spelers

Precies. Eigen veroveringen is een onderdeel van ODA maar dat gedeelte is met de beschikbare informatie niet nauwkeurig te bepalen. Naast ODA voor eigen belang heb je ook ODA voor stambelang. Ik denk dat de combinatie van deze 2 (totale ODA) het meeste zeggen over de weerstand die een account...
  14. locoid

Top/flop spelers

Zoals Roald al laat zien is de data van onvoldoende betrouwbaarheid en daarom ook niet interpreteerbaar. Bij een betrouwbaar overzicht van aantal interns/barbs/totaal aantal dorpen kan je al iets meer conclusies trekken. Naar mijn mening is algeheel ODA/ODD/ODS een betere graadmeter voor de...
  15. locoid

Spotprenten

Kan ik dit ergens laten maken? Zou dit graag meesturen bij m'n volgende sollicitatie.
  16. locoid

W73: Challenge Guaranteed, or Not?

KaKaKa ervaring icm SloopAP van Warre, kataoorlog 2.0:eek:
  17. locoid

Spotprenten

Lagen die dorpen niet midden in het stamcluster van Boom?
  18. locoid

TW Musictopic

Deze mag ook zeker niet ontbreken!
  19. locoid

Golden Awards

Het was nog je stamgenoot op w37:eek: Toen was je zelfs nog weleens actief!
  20. locoid

Praattopic

Vandaag nog een stab mogen aanschouwen in de rim! Ene pp abuser die de ander stabt... Denk niet dat de premade hier ook maar iets mee te maken heeft, maar je weet het maar nooit!
Bovenaan