Zoekresultaten

1. .Howlin

BEUN

Amai... Sta te trillen...
  2. .Howlin

Golden Awards!!

Niet te verwarren met @Dr. Hannibal Lecter , die stabte slechts op de casual.
  3. .Howlin

W85: Challenge Guaranteed or not?

Beetje zoals jij op Brokensound.
  4. .Howlin

W85: Challenge Guaranteed or not?

??????????????
  5. .Howlin

De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

Je krijgt nog de groeten van hem van 2 weken terug ofzo.
  6. .Howlin

De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

Zaten zonder stam, kregen een invite zonder mail. Zijn gejoined en duidelijk gemaakt aan die stam dat we later een andere zouden joinen maar ze wel zouden verder helpen indien nodig. Vonden ze prima, rank 1 staan overtuigt daarin wel. Niet dat het veel uitmaakte, de meeste werden weggespeeld...
  7. .Howlin

[Stam] Great Winter - Ice [400PP]

Met Rob als leider zijn barre winteromstandigheden dus wel echt relevant dan.
  8. .Howlin

[Stam] Great Winter - Ice [400PP]

Toch al 2 plaatjes die de zware winterse omstandigheden weergeven, in tegenstelling tot de eerste 2 plaatjes van tanks met flinke verwarming van binnen.
  9. .Howlin

Tribalwars, een uniek verhaal

Aldus mijn punt dat Creed een zeer pover voorbeeld daarin is, sinds het script maar zeer beperkte tijd binnen de stam is gebleven en tevens de meeste er weinig gebruik van hebben gemaakt. Daarbij kwam het script pas heel laat op w34 in bèta vorm naar boven. De insinuatie dat Creed vooral boven...
  10. .Howlin

Tribalwars, een uniek verhaal

Het Creed pack werd pas veel later die wereld geïntroduceerd toen Creed al verreweg favoriet was voor de winst, en het pack werd tevens vrij snel openbaar gemaakt op het AF. Zo'n extreme invloed had dat pack niet sinds het niks echt automatiseerde als bijvoorbeeld het att pack van MLP w15. w9 Pi...
  11. .Howlin

Wat een spel

Moest toen iets compenseren voor jouw lakse speelwijze.
  12. .Howlin

Praathoek #28

En wie wordt het van de 2 aanvragen.
  13. .Howlin

CLASSIC .net vs .nl

Das wel erg generaliserend, zijn ook genoeg NL'ers die principieel zonder spelen.
  14. .Howlin

Dragonshield heeft veel dorpjes

Met die logica ken ik een hoop runners die dan de beste deffers van .nl zouden zijn, nooit een dorp verloren terwijl ze aanwezig waren.
  15. .Howlin

Dragonshield heeft veel dorpjes

Juh inderdaad, ik noem dat verhaaltje Laurens op brokensound.
  16. .Howlin

Kata aanval

Waarom zou ik me oude medespeler nadoen op het AF.
  17. .Howlin

Kata aanval

Kan je je tamagoochi's niet is wat te eten geven, ze veranderen in een paar dolle ratten.
  18. .Howlin

W81 | Mid-game verwachtingen

Zwaar seizoensjaar wordt dat als feyenoord supporter dan, als je al moet bijkomen van Drita en Ado.
  19. .Howlin

Instellingen classic #27

Start account bevestigt, het staat dan nog open bij welk vijandelijk account ik me zal aansluiten in de late game.
Bovenaan