Zoekresultaten

1. Slave To The Rhythm

Prope Periculosius

Wie zijn jullie nou weer
  2. Slave To The Rhythm

Praattopic

Hahaha het klonk gewoon cool man :(
  3. Slave To The Rhythm

Praattopic

Ja dan moet ik je maar weg spelen
  4. Slave To The Rhythm

Praattopic

Solliciteer maar voor mijn account, we zoeken nog een PP bank.
  5. Slave To The Rhythm

Prope Periculosius

Dus zullen we dan maar even alles neerleggen en een massale kata actie inplannen? Dan is dat stabben ook uit deze wereld.
  6. Slave To The Rhythm

Praattopic

Ren weg nu het nog kan.
  7. Slave To The Rhythm

Ja of Nee

Helaas wel
  8. Slave To The Rhythm

Praattopic

Aanval van de Horde! Wat een event om mee te starten:confused::confused:
  9. Slave To The Rhythm

Praattopic

Pgohja het is ook heel erg afhankelijk van jouw eigen speelstijl. De meeste in de top 25 hebben enorm veel pp gespendeerd om of PP te farmen of voor deze W om serieus te spelen. Een 30% bonusdorpje is super snel opgebouwd als je er wat pp tegen aan knalt dus dan is het in ieder geval beter dan...
  10. Slave To The Rhythm

Praattopic

Je moet niet 2 verschillende dingen aanhalen, eerst gebruik je 800 punten als vergelijk en daarna 3k. Het is het een of het ander. 30% Gs bonus dorp 80 punten > 800 punten van een noobje. 3k Punten dorp > 30% gs bonus dorp.
  11. Slave To The Rhythm

Praattopic

Als je zo`n vergelijking stelt ben je wel gek. Ik heb liever een 30% gs dorp van 80 punten dan een dorpje van 800 punten van een kut noob.
  12. Slave To The Rhythm

Praattopic

Ik zie het probleem niet, ze bouwen dorpjes uit.
  13. Slave To The Rhythm

Praattopic

Het blijft me verbazen hoeveel accounts er eigenlijk enkel pp abusen. Te lui om te roven en te farmen dus dan maar gsjes kopen. Doe het dan combinereno_O
  14. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Kan ook aan mijn uitleg gelegen hebben natuurlijk.
  15. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Het is er echt al heel lang. Ene kant is het ook wel weer goed, door de pp beurs starten veel mensen om pp te verdienen, dus dit resulteert natuurlijk weer in een stuk meer dorpen op de wereld die ze anders toch niet zouden spelen. Het is alleen jammer dat het spel nog steeds dood aan het gaan...
  16. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Het antwoord zit eigenlijk al in je tekst. De reden dat je geen gs ziet staan is omdat het constant opgekocht wordt.
  17. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Tuurlijk vinden ze dit niet erg, het gaat nu om pp dat uitgegeven wordt.
  18. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Ik had ook echt geen zin om dat nog een keer te zeggen:rolleyes:
  19. Slave To The Rhythm

Praattopic

Godverdomme ben gewoon weer te laat met starten
  20. Slave To The Rhythm

Premium Beurs

Dat is ook niet wat ik zei. Je kan een getal klaar zetten en enter spammen bij de nieuwe refresh van gsjes. Als verschillende accounts dit doen op verschillende refreshes heb jij al geen kans meer en lijkt het op een macro. En er zijn enorm veel accounts die loeren op de beurs :)
Bovenaan