Zoekresultaten

1. No Way Back

Page 3: Boosten of tactiek (MB)

Zelf vind ik gemiddeld 1,5 mb per account niet echt veel, maar daar kunnen meningen natuurlijk in verschillen. Heb de vorige recente werelden niet gespeeld, maar volgens mij hadden HiHo en Ima. stukken meer mb's/du's. Voor een uitdaging gaan betekent niet gelijk dat niemand van ons een mb mag...
  2. No Way Back

Je tagged een bericht van Sonemmontis, die had het erover dat er geen bewijs is van het boosten van farms en dat hij de geprikkelde reactie van Maks begrijpt. Jij reageert hier vervolgens op dat APOG een intern is, wat een ander onderwerp/discussie is
  3. No Way Back

Discussie ging er toch over dat de farms werden geboost? Dat het raar(geboost) was dat er 440k is gefarmd, terwijl er 12k dorpen zijn geplunderd.
  4. No Way Back

Starterseditie: Gok de top! W73

Account: The Mind of a Murderer
  5. No Way Back

Hoeveel PP gespendeerd

Telt het ook als ik alvast voor de komende 25 maanden PA en AM aankoop?
  6. No Way Back

W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Heeft de hoeveelheid pp ook nog invloed op de ranking? ;)
  7. No Way Back

Einde wereld awards W68

553 invloedspunten per dag en nog zo´n 130.000 te gaan. Komt neer op 235 dagen. Halverwege zal er wel gevraagd worden aan duckje voor verlaging van de benodigde invloedspunten
  8. No Way Back

Einde wereld awards W68

Beste speler van W68: Collationem Al heel vaak genoemd in lijstjes en zeker terrecht. De 6 spelers die hierop speelden zijn stuk voor stuk top spelers, die moeiteloos vijanden wegspelen. Gelukkig kwam de fusie optijd, anders waren wij misschien aan de beurt :wink: Beste stam van W68: Voor de...
  9. No Way Back

[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Moet nog geaccepteerd worden
  10. No Way Back

[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Dit is van de afgelopen 48 uur:
  11. No Way Back

Golden Awards

Dan begin ik met m’n scriptie. Midden juni komt me beter uit :)
  12. No Way Back

Spion in Maai?

Goede tijden Roald had nou maar niet gezegd dat hij vaker mocht posten ;)
  13. No Way Back

[Inzendingen gesloten] Clustercontest Wereld 68

Je kan ook nog voor de originaliteitsprijs gaan
  14. No Way Back

Spion in Maai?

Excuus, dacht dat je tranquilo ook had meegerekend in die 4 miljoen, dan is het verschil natuurlijk wel veel groter. Neemt niet weg dat wolfpack en the witch ook beide rond de 1 mln aan odd zitten en prima is gedeffed.
  15. No Way Back

Mooie rapportjes

Stack of niet toch is het dorp nog gewoon van don pabilito. Als je het nou had geedeld en die troepen stonden buiten het dorp, dan was het mooier geweest.
  16. No Way Back

Spion in Maai?

Bijkertje zegt duidelijk in zijn post dat hij monymaker niet meeneemt in zijn ODD vergelijking. Verder zeg je dat maai een massa afslaat en daarbij +-4 mln aan ODD haalt en dat er foutloos is gedeffed. Ik geef je gelijk dat het nog nooit zo hoog is geweest, maar als je dan kijkt naar de massa...
  17. No Way Back

Mooie rapportjes

Toepasselijke dorpsnaam:rolleyes:
  18. No Way Back

Rate de speler

Ben benieuwd wat onze rating dan straks gaat worden:D Veren in elkaars reet stoppen is ook niet leuk
  19. No Way Back

Rate de speler

Om wat leven in dit topic en fora te krijgen, hierbij een rate van de heer draggy. heer draggy Punten: Heer Draggy staat op de 12e plek in de ranglijst met een puntentotaal van 1.587.564. Dit komt neer op 9680 punten per dorp(164). Dit is een mooie positie totdat je naar zijn overnames...
  20. No Way Back

Wereld 70 - Definitieve instellingen - Feedback

Stan, maak jij maar snel je tentamens zodat je erbij kan!
Bovenaan