Zoekresultaten

1. Spotprenten Contest W73

@Sule Silmad
  2. Einde Wereld Awards

Reminder
  3. Spelers en hun lijflied wereld 66.

@Serenity
  4. Spotprenten

Ondertussen bij Schedel via Imgflip Meme Generator
  5. W33 - DRIVE story

:rolleyes:
  6. Praathoek

Kaartjes staan op deze site. http://www.tw.hezhi.nl/b/?page_id=338
  7. Einde van de wereld Awards

Behoefte om een discussie te gaan voeren over een post van 3jaar geleden heb ik niet. Hij is geplaatst voor de oud-spelers van de wereld die het wellicht nog interessant zouden vinden om te lezen. Die discussie is volgens mij de afgelopen jaren ook al meerdere keren gevoerd met vriend en vijand...
  8. Einde van de wereld Awards

Matthijs, zat met Henry, steven en Floris van begin tot eind op DoI
  9. Einde van de wereld Awards

Ik kwam vandaag nog even een lijstje tegen die ik 3 jaar geleden had gemaakt. Om een of andere reden had ik hem nooit geplaatst, maar beter laat dan nooit. Beste speler van W42: Definition of Insanity steekt er voor mij als account hier iets bovenuit. Dit baseer ik op de invloed die het...
  10. Einde Wereld Awards

Reminder
  11. Guess the Watchtower!

Leuk idee, ik heb mijn inzending gedaan :)
  12. Top/flop spelers

Bassie is voor Seau nooit een lastig account geweest om te breken. Hij had zijn cf's veel te zwaar gestackt staan waardoor zijn eigen cluster iedere wave open huis was tot bij alle edelaars de edels weer op waren. Zijn verloren dorpen internde hij er aan de andere kant gewoon weer bij. Enkel...
  13. Wereld 42 discussietopic

Je zou er maar 10k pp doorheen jagen om alsnog 2e te worden:rolleyes:
  14. Einde van de wereld Awards

Nee hoor, was geen woord aan gelogen, de vraag was of hij een vriend was. "Nee, we hebben hem vandaag pas voor het eerst ontmoet". Als ik dat ging schoonmaken was ik zelf ook aan het nekken:$ Verder was ik wel de enige die persoonlijke appjes stuurde om te kijken of het wel goed ging :cool:
  15. Einde van de wereld Awards

Leuke lijstjes en bedankt voor alle benoemingen! :) Deze aanval was een gecombineerde aanval van Ichronic, ATK, FiercyFry en ANC waarbij @jvds11 de coördinatie van de aanval deed. DoI had hierin slechts een beperkte rol met enkele keren fakes/clears sturen aangezien we zelf gelijktijdig op...
  16. Ja maar Niek is gewoon ontiegelijk gay

Ja maar Niek is gewoon ontiegelijk gay
  17. Einde van de wereld Awards

Jonge wat voor grap ben jij eigenlijk? Zeggen dat wij keiveel defslaafjes hebben? Extreem veel pp gebruikt hebben? Wij hadden welgeteld 1 seau speler die pp farmde en ons een beetje def gaf, goh veel defslaafjes! En extreem veel pp? Ik heb voor ik ging starten pp gefarmt en maakte tot 1k pp per...
  18. Einde Wereld Awards

Global Knowledge, Flonaldo en Milferia zijn toch wel bewezen baasjes :bijl:
  19. Het algemene rapportjes topic

Hierbij ook het andere gedeelte van het rapportje :bijl:
  20. Praattopic

Mwah, viel wel mee.
Bovenaan