Zoekresultaten

1. TopSpelers/FlopSpelers

@lmnt12
  2. Gij bent XD

Gij bent XD
  3. Voetbal

Guardiola wil te vaak speciaal doen in zo'n wedstrijden lijkt me - had gewoon met Rodri of Fernandinho moeten starten. Maar wie ben ik om de beste trainer ter wereld in twijfel te trekken :o
  4. Classic 26: Feedback op instellingen

Wat een bekende namen. Jurrien, Jan, Lars en uiteraard Laurens maar dat is een zekerheid. Worden er nog classics gespeeld met premades enzo?
  5. Golden Awards

Zou het wachtwoord van Hedzer nog steeds hetzelfde zijn? Kan ik lekker meelezen op het Astra*-forum XD
  6. verzamelplaats

Maar dat ding bouwt retesnel weer op dus no worries.
  7. Golden Awards

"Jambers, 20 jaar later. Laurens speelt nog steeds Tribalwars. Eindelijk krijgt hij erkenning voor zijn werk nu de playerbase bestaat uit ééncellige wezens die in een toetsenbord op de vuilnisbelt leven als gemuteerde fungi"
  8. Praathoek #24

Lmnt12 was here!
  9. Top/flop stammen

Toch leuk die handtekening te lezen <3
  10. Top/flop stammen

Nja niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk. XD
  11. Pushen en boosten op Quarantaine wereld

Die regel is dan toch gedurende mijn 11 jaar hier pas de laatste maand operationeel. Er zijn talloze classics geweest waar duidelijk geboost werd - pak duidelijker dan hier een intern een boost zou zijn. Als de regel niet nieuw is kun je 95% van de speler hier bannen want iedereen heeft wel eens...
  12. Pushen en boosten op Quarantaine wereld

Laat ons nuanceren tot 7 dagen Seppe. Ik weet dat je niet goed bent in wiskunde maar toch... Ik ga hier even neerzetten wat er in mijn situatie gebeurd is. Indien dat boosten is dan is dat maar zo - kan ik dat ook van mijn lijstje vinken. Mijn RL-vrienden zeuren me de oren van mijn hoofd om nog...
Bovenaan