Zoekresultaten

1. sosabowski

Prope speelt niet zo proper

Rob tegenwoordig leider van ZO
  2. sosabowski

Praattopic

doe er wat aan zou ik zeggen
  3. sosabowski

Top/Flop speler

IK VIND ALLEMAAL MAAR TOEVALLIG QID IS VAN HET TW TEAM, EN TOEVALLIG ALLEMAAL GROTE BB DORPEN DIT RUIKT NAAR ONRAAD
  4. sosabowski

Top/Flop speler

En daarom staat EOS rang 29, want wij willen dit spelletje wel eerlijk spelen MVG
  5. sosabowski

spotprenten

Wie dan? elke dag paar keer loggen op forum, in elke wereld discord zitten die er is. Dan kunnen we in iedergeval jou van het lijstje halen van wie het beter voor mekaar heeft.
  6. sosabowski

Aanval BacktimeCalculator

jij maakt dit spel ook te makkelijk voor iedereen
  7. sosabowski

Toppers & floppers

OKE
  8. sosabowski

Backstabber of the year 2023

OKE JENS
  9. sosabowski

Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Gaan de kosten van het vlaggenpakket nu ook omlaag?
  10. sosabowski

Beperking gebruik PP functies

Denk dat dit juist averechts gaat werken, de abusers abusen toch wel. Als ze dan iets meer voor abbo's moeten gaan betalen zal ze niet veel uitmaken. Hiermee raak je alleen de spelers die alleen abbo's willen betalen en met hun overige PP een klein beetje gs willen kopen, wat ze nu dan niet meer...
  11. sosabowski

Overig AM Total Calculator

hahah gaat lekker
  12. sosabowski

Praattopic

vFsnipe toppers
  13. sosabowski

Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

Blijft toch weer een vage bedoeling bij het tw team op wereld 87 mag het die ene stam de ene na de andere miljoenen account internen, zelfs spelers die in de rim van de tegenpartij liggen accounts. Hieraan word niks gedaan, dien je zelf een support in om een 500k accountje te internen mag dit...
  14. sosabowski

Updates discussietopic

Ben wel benieuwd na die update met chrome hoelang we dan moeten gaan wachten tot er wat ondernomen word? het is al vreemd dat ik er al vanuit ga dat we moeten gaan wachten, heb al meerdere meldingen van warre voorbij zien komen dat dit gaat gebeuren (die update) IK BEN BENIEUWD WAT ONZE MANNEN...
  15. sosabowski

Spotprenten

Willy top
  16. sosabowski

Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

Had ik maar een intern
  17. sosabowski

Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Ik denk als je na de 280/300 dagen deactiveerd (voor normale werelden) dat dat wel goed zit. dan hebben meeste accounts toch nog soort van vlaggen kunnen farmen onder endgame door. Maar hebben ze niet nonstop kunnen farmen zoals nu gebeurd. Het is natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat je...
  18. sosabowski

Nouja, ik vind die makkelijker te spotten dan een early game intern hoor. Als jij iemand edelt die net precies zn troepen op iemand anders heeft lopen. Denken ze gelijk aan een intern als jij een 700k account kan opedelen zonder amper oda erbij (of beter gezegd ODD van het te internen account)...
  19. sosabowski

Die boost regels zijn toch sowieso een grote grap. als je begin van de wereld 1 dorpje krijgt word je gelijk gebanned, maar als je een verder stadium van de wereld zit mag een 1,2 miljoen speler opeens wel een 700k speler internen notabende in de rim van de vijandige stam. En dat beïnvloedt de...
  20. sosabowski

Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

gaat toch niet nog meer mensen strikken? jullie spelen al samen met de halve wereld
Bovenaan