Zoekresultaten

1. Dr. Hannibal Lecter

[Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest Seizoen 6

Ik geef graag het voorbeeld van waarom ik niet alleen kan leiden! Dus als iemand zich aanmeld om het samen te doen wil ik gaan starten, het lijkt alleen moeilijk om iemand zo ver te krijgen! Het kost nu alleen een uurtje per week, waarbij ik hoop het om en om te kunnen doen of het te kunne...
  2. Dr. Hannibal Lecter

1. Dr hannibal Lecter 2. Rob. 3. cneger 4. Anthraxxol 5. Materlotti 6. DenDuvel 7. Capricorno 8. Twinkle En mag altijd Rob! Ben je succesvol?
  3. Dr. Hannibal Lecter

Lekker Rob.! Als jij nou als forum Personality gaat roepen op alles waar je actief bent dan zijn we zo weer vol! 1. Dr. Hannibal Lecter 2. Rob.
  4. Dr. Hannibal Lecter

Goedemiddag dames en heren! Na het abrupte einde van het vorige seizoen (r.i.p. mijn relatie) heb ik wel weer zin om nieuwe muziek te leren kennen, hoe zit dat bij jullie? Helaas heb ik de komende 11 weken niet voldoende tijd om volledig zelfstandig het spel te leiden, graag hoor ik of er...
  5. Dr. Hannibal Lecter

Praattopic

Oh doe eens drama maken dan
  6. Dr. Hannibal Lecter

[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Wil het wel weer gaan opstarten maar niet in m'n eentje dit keer! Oei waarom weet ik daar niets van?
  7. Dr. Hannibal Lecter

Hoi, iemand die lowkey weer wil starten?
  8. Dr. Hannibal Lecter

Praattopic

Dus, is er nog iemand aan het stabben hier?
  9. Dr. Hannibal Lecter

Praattopic

Hoi, ik leef!
  10. Dr. Hannibal Lecter

Had al wat mensen los gevraagd en niemand zag het zitten! Als het zo blijft gaan als het nu met me gaat ga ik binnenkort eens zien of ik wat alternatieve manieren van TSC kan verzinnen waarmee het in de zomer goed te doen is als er veel mensen mee zouden willen doen.
  11. Dr. Hannibal Lecter

Dank allen! Als jullie wachten ook prima vinden is dat ook goed. Zonder een belofte te doen hoop ik dat het de komende week rustiger wordt. @Chameleon wie zegt dat ik dat allemaal zelf ga doen? nog niet deed?
  12. Dr. Hannibal Lecter

Zoals jullie merken ben ik sinds afgelopen week absoluut niet meer in staat om deadlines te enforcen, ik vind het zonde om dit spel nu in alle schoonheid te laten stranden dus zou willen weten of iemand het leiden van mij over zou willen nemen. Het is vervelend dat ik hier zo lang mee heb...
  13. Dr. Hannibal Lecter

Heb even snel in m'n bestand gekeken, maar denk dat je in het verkeerde topic post! In het kort de uitslag, meer uitgebreid zal enkel op aanvraag zijn en de seizoensladder zal ik volgende keer weer posten!
  14. Dr. Hannibal Lecter

Korte update en nogmaals excuses. Dit weekend is heel anders gelopen dan verwacht vanwege privé omstandigheden, ik wil zsm de playlist online zetten en dan volgende week maandag daar de uitslag van posten
  15. Dr. Hannibal Lecter

Haha het weekend weggeweest met een boel korfballers, was gezellig maar een dag minder werken betekent nooit dat er minder werk is. Goeie combi wel. Vanavond komt het online!
  16. Dr. Hannibal Lecter

Nee valt mee, maar lief dat je het vraagt! Mijn oprechte excuses, gekke week vanwege Pinksteren maar als iedereen zijn nummer heeft ingezonden kunnen we morgen alles rechttrekken!
  17. Dr. Hannibal Lecter

@anthraxxol heeft gesmeekt om een dag uitstel. Ik heb gezegd dat, tenzij iemand met 5 steekhoudende argumenten komt binnen 5 minuten, het voor nu oké is! Het thema voor ronde 7 is 'je spreektaal' Inzenddeadline: donderdag 9 juni 17.00 Stemdeadline: maandag 13 juni 17.00
  18. Dr. Hannibal Lecter

Goedemorgen en geniet van pinksteren! Spelronde 6 Voor speelronde 6 is het thema 'minder dan 1 miljoen views', zoals te zien aan de inzendingen is dit maar op 1 manier te interpreteren! Stemdeadline: dinsdag 7 juni om 17:00 i.v.m. pinksteren Playlist Speelronde 7 Het thema van speelronde...
  19. Dr. Hannibal Lecter

Volgende keer post ik denk ik de playlist en heb je tot de eerste stemmer!
  20. Dr. Hannibal Lecter

Oké dan nu het beproefde recept om @simeco te laten inzenden, hem shamen op het af!
Bovenaan