Zoekresultaten

1. Memorized.

Wereldwinst

Meer dan 130 kata's per dorp, die co zal miss denken dat de vz bij woah al level 20 was!
  2. Memorized.

Wereldwinst

Naja jullie maken ervan dat we voor kata's zijn, omdat we een stam die we aan het weg edelen zijn niet de kans willen geven om terug te recoveren en te groeien. Om maar niet te spreken over Wirtual die nu zelf kata's op VIKINGS zit te gooien. Ik kan je verzekeren dat als er kata's vanuit VIKINGS...
  3. Memorized.

Wereldwinst

No offence maar een kleuter kan deze wereld ook winnen als je enige tactiek is om kata's te gooien en er geen terug krijgt. Staan jullie open om heel eerlijk, zoals de rest van de wereld, te spelen tegen ons zonder het gebruik van kata's ? Jullie spelen al met 2 stammen dus jullie zijn al in...
  4. Memorized.

Wereldwinst

Nee nee we zullen ze heel tactisch uitschelden!!
  5. Memorized.

Wereldwinst

Jullie krijgen toch geen kata's van TTF ? Zoals ik al zei dit is direct aangepakt en jullie hebben na die ene keer dan ook geen kata's meer ontvangen. Dus zeer logisch dat we ze aanmoedigen terwijl je ze maar 1 keer hebt gehad en een PM hebt ontvangen met excuses. Sterk.
  6. Memorized.

Wereldwinst

Haha, context. Zijn jullie daar allemaal zo serieus in die discord van elmo. Of je faalt gewoon om VIKINGS zwart te maken, ik vind het wel grappig iig haha.
  7. Memorized.

Wereldwinst

Hebben hun onmiddellijk gezegd te stoppen ermee, en dat deden ze dan ook. KL had dan ook een PM gestuurd naar Down om excuses aan te bieden en dat dat niet meer ging gebeuren. Niet iedereen is bekend helaas met onze kata regel in nl stammen. Misschien als je de polen vriendelijk benaderd dat ze...
  8. Memorized.

Wereldwinst

Dus als je een BG neemt die gebruik maakt van de pauper instellingen van deze classic is dat boosten ? Dan hebben wij toch een meningsverschil over de betekenis van het woord haha. Zo kan je basically over alles iets vinden dat in de richting van boosten komt. Wat ik bedoelde met dat dat niet...
  9. Memorized.

Wereldwinst

Snap niet goed van waar het boosten komt want dat wordt goed in de gaten gehouden door het tw team en alle spelers van de CL. Dan was er al lang een ban geweest he, supportaanvragen genoeg langs gekomen :p de samenwerking met TTF was al voor dat er enige vorm van banden waren met omringende...
  10. Memorized.

Wereldwinst

En als VIKING geen persoonlijke NAPs nam met aanliggende spelers dan had het een front met 4 top 7 stammen. Is niets mis mee met een tijdelijke NAP hier en daar en dat zijn ook geen banden te noemen. Als WILD dan vv's gaat lopen draaien en samen een disc groep aanmaakt met ELMO, ik weet niet wat...
  11. Memorized.

Toppers/floppers

Hij doet het niet al te slecht nee.
  12. Memorized.

Wereldwinst

Schandalig. Ik zou ze reporten voor BG'en.
  13. Memorized.

Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

TUF heeft nog een tijdje onder vv gestaan idd
  14. Memorized.

Praathoek #29

Forum gaat er ook niet op vooruit
  15. Memorized.

Forum Moderatie W82

suckseks
  16. Memorized.

Een greep uit het ouevre van CAT en SB

De kata noobs zijn opeens wel heel stil.
  17. Memorized.

Vraag Sangu eenheidtaggs verdwijnen

Nope die staat aan..
  18. Memorized.

Een greep uit het ouevre van CAT en SB

Nog een nl idioot die met zijn AF acc in de .net stam zit haha. Tacticzz
  19. Memorized.

Vraag Sangu eenheidtaggs verdwijnen

Ola, Telkens als ik incs krijg en ik tagg deze (als Ram bv), en ik pas in het dorpsoverzicht de taggs aan naar 'check stack' of eender wat, verdwijnt opeens de eenheid als ik naar het inc scherm ga of eender welk scherm. Bij elke reload is de eenheid tagg verdwenen en staat er alleen nog maar...
Bovenaan